februar baby! Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Er en dag over ikm, masse symptomer som: småkvalm utover dagen, masse romling i magen, større pupper og øm i magen. Jeg føler meg sånn som andre gravide sier at "du bare vet det". Kan resultatet komme noen dager senere? Var så bombesikker på at det klaffet nå, med alle de tegnene... Huff, deppa etter 8pp...
Fru Hormonell Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Hei! Du har min fulle sympati;) Jeg har IKM i dag,ingen TR.. Svak svak svak svak Cb test til morgenen,men negativ CB digital etterpå Denne måneden,har jeg kjent det annerledes enn andre måneder. Ikke så masse pms symptomer,som masse murringer,og stikkinger i puppene. Men noen dager før IKM ble puppene "tunge" og kjente liksom at de vokste.. 2 dager før IKM synes jeg puppene "roet" seg litt,og de har bare litt stikkinger i ny og ne. Har mens murringer nå,og litt smerter i korsryggen. Men det er jo også vanlig selv om man er gravid. Sovnet klokken åtte på fredags kvelden..trøtt Veldig mange har spurt meg om jeg er sliten fortiden,de synes jeg ser så sliten ut under øynene..annet preg om du skjønner.. Men er nok bare mens øyne... uff,frustrert!
februar baby! Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2009 Tkk Hmmm. Du fikk iallefall en svak strek. Men jeg har bare testet med CB digital, så da ser man ingen streker... Bør kanskje teste med vanlig cb imorgen? Hadde egentlig mistet håpet nå, men du er den andre her inne idag som har fåt negativ på digital test og svak strek på vanlig test... Føler at magen er så rar og har også hatt stikk i brystet og er litt trøtt. Har hatt så mange måneder hvor jeg tror at jeg er det, så da kommer sikkert tr etterhvert.. Vi kan holde hverandre oppdatert. Lykke til med videre testing:)
Fru Hormonell Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 De sier jo at CB digital trenger mer hcg for å slå ut så tidlig,så ikke vet jeg:( Stress altså! Jeg har også følt andre måneder at jeg har vært gravid,men ikke vært. Hadde en tidlig SA/kjemisk graviditet i nov. Det var ikke noe gøy. Tok da test på jobb husker jeg.. ganske tydlig kryss,deretter gravid på CB digital.. dagen etter blødde jeg som bare det. Snakk om skuffelse! Derfor har jeg litt sånn hetta for tester nå,stoler ikke på de lenger.. Vi holder hverandre oppdatert vettø;=) Om ikke TR kommer i morgen,da skjønner jeg ingenting! Skal uansett ikke teste før om et par dager da tror jeg da..jobber på apotek,så testene lyser i mot meg heeeele tiden;) he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå