Gjest Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har i følge vekten min gått opp 6kg på 3 dager!!!! Er det i det heletatt mulig? Ser jeg har est noe voldsomt opp i ansiktet og i anklene/bena... men ærlig talt, 6kg!!! Er ikke det litt ehhh, mye.. Det MÅ vel være vekten som kødder? Noen som har opplevd lignende?
tante grusom master of law Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Jeg opplevde noe tilsvarende mot slutten. Husker ikke hvor mange kilo men det var endel. Øynene mine ble så hovne at jeg så ut som en kineser, hehe. Det var bare vann og ufarlig ifølge legen, men det var ikke så kult da.
Medium fikk guttebass Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 6 kg på 3 dager er vel nesten umulig, men har du begynt på medisiner av noe slag? Eller fått i deg unormalt store mengder med salt? Høres ut som vekten din kødder, men om du ser på deg selv at det er forskjell, må det da være noe?
Medium fikk guttebass Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Sorry, fikk ikke med meg at du var trøkkeklar, hehe... Da er det nok vanlig vannavsamling ja. Noen får ekstremt mye vann i kroppen mot slutten. Har du vært og målt blodtrykket ditt nå?
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Syns det var så drøyt at jeg nesten gikk ut i fra at vekten hadde klikka jeg.. men siden andre har opplevd det så er det vel kanskje vann da.. (tungtvann? *grynt*)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Hadde tilsvarende vektoppgang da jeg hadde svangerskapsforgiftning. Ta en telefon til legen i morgen, mulig de vil du leverer urin og måler blodtrykk.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Fødsel på gang? Husker dagen før jeg fødte småen, da fylte kroppen seg med vann slik at jeg ikke fikk knyttet nevene, og anklene så ut som tømmerstokker. Lykke til!
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 Huff, det er litt ekkelt, for jeg har protein i urinen og høyt blodtrykk (men føler meg i fin form da) Skulle egentlig på svangerskapskontroll i dag, men legen min var syk, så jeg skal på onsdag. Jeg så helt avsindig ut siste dagene sist, (hadde begynnende svangerskapsforgiftning) Men til tross for det gikk jeg "bare" opp 2kg siste ukene sist...
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #9 Skrevet 16. februar 2009 heh.. tror jeg fjerner ringen min jeg.. sånn i tilfelle hendene også finner det for godt å ese ut...
Medium fikk guttebass Skrevet 16. februar 2009 #10 Skrevet 16. februar 2009 For deg og ditt barns skyld bør du ta en tlf til legen i morgen tidlig. Om du har høyt blodtrykk og proteiner i urinen fra før, er ikke denne ekstreme vektoppgangen særlig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå