Gå til innhold

Orker ikke nærhet og sex..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars mannen min...:-) Er nå 11+2 og jeg tror ikke vi har hatt sex siden rundt jul... Jeg orker bare ikke tanken på det, ømme, vonde pupper og kvalm konstant, da frister det ikke mye med sengekos nei.. Heldigvis er mannen min en tålmodig sjel som holder ut. Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp her og... men mannen min er veldig forståelses full...så det går bra men håper det snart går over

Skrevet

Kan si meg enig i dette jeg også. Frister jo ikke akkurat med sex når men er kvalm HELE døgnet! Men, jeg har også en mann som klager lite. Tror han skjønner at det ikke er noe og hente her.....:)

Skrevet

Vil gjerne ha nærhet, men orker ikke sex...

Har ikke hatt sex siden jeg hadde EL (siste gang 3 januar), testet positivt 1 uke etter dette da alle symptomene kom brått og kraftig - er nå i uke 8+3 og han har ikke nevnt noenting. Han skjønner at det ikke er noe å hente her ja... jeg har vært skikkelig dårlig, stakkars mann =)

Skrevet

Er ikke i så dårlig form som dere over her, bare trøtt og sliten (uvel av og til) Lysten er egentlig i orden, men er redd for å ødelegge noe.. hvis dere skjønner.. :-/

Skrevet

Med første så hadde eg da sånn de 4 første mnd, når eg var over det så fekk eg aldri nok sex.. hehe så fort kan det snu... Denne gangen varte ikkje det så lenge... Var bare de 2 første mnd eg ikkje orka sex....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...