Mrs. Kaizer Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Stakkars mannen min...:-) Er nå 11+2 og jeg tror ikke vi har hatt sex siden rundt jul... Jeg orker bare ikke tanken på det, ømme, vonde pupper og kvalm konstant, da frister det ikke mye med sengekos nei.. Heldigvis er mannen min en tålmodig sjel som holder ut. Flere som har det sånn?
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 jepp her og... men mannen min er veldig forståelses full...så det går bra men håper det snart går over
akhk Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Kan si meg enig i dette jeg også. Frister jo ikke akkurat med sex når men er kvalm HELE døgnet! Men, jeg har også en mann som klager lite. Tror han skjønner at det ikke er noe og hente her.....
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Vil gjerne ha nærhet, men orker ikke sex... Har ikke hatt sex siden jeg hadde EL (siste gang 3 januar), testet positivt 1 uke etter dette da alle symptomene kom brått og kraftig - er nå i uke 8+3 og han har ikke nevnt noenting. Han skjønner at det ikke er noe å hente her ja... jeg har vært skikkelig dårlig, stakkars mann =)
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Er ikke i så dårlig form som dere over her, bare trøtt og sliten (uvel av og til) Lysten er egentlig i orden, men er redd for å ødelegge noe.. hvis dere skjønner.. :-/
2prinsesserogbim Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Med første så hadde eg da sånn de 4 første mnd, når eg var over det så fekk eg aldri nok sex.. hehe så fort kan det snu... Denne gangen varte ikkje det så lenge... Var bare de 2 første mnd eg ikkje orka sex....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå