♥Snulder Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Kjære lille mannen min har laget ferdig middagen... så da får jeg vel for høflighets skyld legge fra meg pcen og spise litt! Bortskjemt jeg???? Ja det vil jeg påstå:=D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Ja veldig, men jeg skal ikke si det til noen altså, at du er bortskjemt:-DD
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Det unner jeg deg av hele mitt hjerte Snulder:-) For hva det måtte være verdt........kniiiis:-)
Reveenka Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Fordi du fortjener det! Og egentlig er det vel sånn at det er DU som gjør ham en tjeneste, siden du lar ham styre med maten så han holder kokkekunnskapene sine vedlike....? c",)
♥Snulder Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2009 Ja jeg er skikkelig omtenksom;=D Det er samme ånden som når jeg spiser alt jeg orker før bikinisesongen.... for at ikke han skal bli plaget med "beundrere" rundt sin kone på stranden.....hehehe..e.e.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Åååååååå det er sånn det henger sammen ja.... nå vet jeg hvorfor jeg ikke klarer å stoppe med spisingen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå