Gjest Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Maarud har begynt å produsere salt and vinegar potetgull!!!!!!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Velkommen etter:o) Hehe, det finnes ingen over ingen ved siden. NAM! Kose deg frem til trøkkinga begynner!!!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Burde ikke du føde snart? Synes jeg har sett du har vært trøkkeklar i evigheter:)
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Bor på bygda jeg vøtt, vi henger litt etter her;) So much for å gå ned i vekt etter fødsel... dette kommer til å føre til at jeg blir feit feit feit...... Men hvem bryr seg.. det er jo så godt!!
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Har jo bare vært trøkkeklar i tre dager... men for all del, jeg er med på at det er på tide å føde snart;)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 YES, who the f... cares. Spis til du besvimer, sier nå jeg. Vet aldri når Maarud finner det for godt å trekke det tilbake fra markedet. Jobbet forøvrig sammen med en brite jeg trua på livet hvis ikke tok med seg salt og eddik pottis til meg tilbake til Norge da han var hjemme. Husker jeg satt på jobben da det deiset et pose ned i fanget mitt, og jeg var på gråten nær da jeg smakte det for første gang igjen på alt for lenge. Det er litt sykelig, ja jeg vet det...
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Jeg pleier å våkne på natta fordi jeg har så lyst på Jeg har nå startet arbeidet med å fortære den aller første pakken.. og den er godkjent! selv om walkers fortsatt er best!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 Walkers! Åh, Maarud er jo egentlig bare en blek kopi, hikste! Men er man sulten er det mye mat i smuler også. Ser du har ting på gang her... Ønsker det lykke til med det forestående. Gikk selv med slike uregelmessige rier, og da jeg til slutt dro på sykehuset hadde jeg nesten 5 cm åpning. Håper det ikke drøyer for deg, og at det ikke er noe svangerskapsforgiftningsdritt på tampen. Ah, fødetryne savner jeg ikke akkurat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå