Lille nuffe Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Jeg får ikke opp no kommentarfelt. Noen som har peiling på hva jeg må ordne da...?
Hikken Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Trykk "tilpass" i høre hjørne oppe trykk "innstillinger" i venstre hjørne oppe og så kommentarer midt på da finner du det :-)
Lille nuffe Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2009 Ja, men hva skal jeg krysse av der, for at det skal bli mulig å kommentere bloggen min?
Lille nuffe Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2009 Jeg blir tullete, skjønner ikke detta her.. Se bloggen min og se om du ser hva som er "feil": http://annkristins.blogspot.com/ anyone??
Lille nuffe Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2009 ååh.. nå har jeg ødelagt hele kvelden ved å irritere meg over detta. fanken, altså.. Vil jo gjerne ha noen kommentarer da.. buhu..
Marsipan❤grisen Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Du må krysse av på "vis" der det står kommentarer. Har du gjort det og enda kommer det ikke opp?
Lille nuffe Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2009 Jepp. Har prøvd en milliooon ganger nå.. går inn på tilpass, innstillinger, så kommentarer. Trykker "vis", og lagrer... Men får FxxN meg ikke opp noe kommentarmulighet!!!! ÅÅÅh!!
Marsipan❤grisen Skrevet 16. februar 2009 #9 Skrevet 16. februar 2009 Det var rart. For jeg har min på "vis" og da kommer kommentarfeltet opp, også prøvde jeg med "skjul" og da ble den sånn som den var på din blogg. Så skulle tro det var bare det. Du har vel husket å gått ned på siden og "lagret innstillinger" (Du har nok det, men må jo sjekke alle muligheter) ;-)
Lille nuffe Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. februar 2009 Ja, jeg har prøvd det, vettu. Dette er et stort mysterium for meg. Jeg klikker i vinkel snart. Tror jeg sletter hele greia og begynner på nytt.. ;(
lille_mille Skrevet 16. februar 2009 #11 Skrevet 16. februar 2009 selv om du forandrer innstillingene må du på innlegg som er laget før må du gå inn på redigere innlegg og så krysse av på at kommentarer er tillatt. Det er en boks under tekstfeltet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå