Gå til innhold

Dere som har blogspot-blog, se hit litt, pleaseee...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke opp no kommentarfelt. Noen som har peiling på hva jeg må ordne da...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trykk "tilpass" i høre hjørne oppe

trykk "innstillinger" i venstre hjørne oppe

og så kommentarer midt på

da finner du det :-)

Skrevet

Ja, men hva skal jeg krysse av der, for at det skal bli mulig å kommentere bloggen min?

Skrevet

ååh.. nå har jeg ødelagt hele kvelden ved å irritere meg over detta. fanken, altså.. Vil jo gjerne ha noen kommentarer da.. buhu..

Skrevet

Du må krysse av på "vis" der det står kommentarer. Har du gjort det og enda kommer det ikke opp?

Skrevet

Jepp. Har prøvd en milliooon ganger nå.. går inn på tilpass, innstillinger, så kommentarer. Trykker "vis", og lagrer... Men får FxxN meg ikke opp noe kommentarmulighet!!!! ÅÅÅh!!

Skrevet

Det var rart. For jeg har min på "vis" og da kommer kommentarfeltet opp, også prøvde jeg med "skjul" og da ble den sånn som den var på din blogg. Så skulle tro det var bare det.

Du har vel husket å gått ned på siden og "lagret innstillinger" (Du har nok det, men må jo sjekke alle muligheter) ;-)

Skrevet

Ja, jeg har prøvd det, vettu. Dette er et stort mysterium for meg. Jeg klikker i vinkel snart. Tror jeg sletter hele greia og begynner på nytt.. ;(

Skrevet

selv om du forandrer innstillingene må du på innlegg som er laget før må du gå inn på redigere innlegg og så krysse av på at kommentarer er tillatt. Det er en boks under tekstfeltet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...