Maya_1 Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Heisann. Hadde lyst til å delta på navneseremoni arrangert av Human-Etisk forbund, men de arrangeres visst bare 2 ganger i året her. I midten av april mener gubben blir for kort frist å invitere folk på, og at vi ikke rekker å arrangere. Og å vente helt til oktober når snuppa er 10 måneder synes jeg selv blir litt sent...Eller? Noen forslag til hva vi kan gjøre som alternativ til en arrangert navneseremoni? Slik at navnefesten blir litt mer enn bare samles til kaffe og kaker...
Pia-Malin Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Hei Maya! Navnefesten hos Human-Etisk forbund kan så absolutt rekommenderes! Vi gjorde det med jenta som nå er 3,5 og vi ble veldig fornøyd med den dagen! Hvis dere synes at april er altfor snart, så ser jeg kun fordeler med å vente til lillsnuppa er 10 måneder. Min var 8 måneder, og hun var veldig bevisst på omgivelsen hvilket gjorde dagen enn mer spesiell. Da kjenner de jo igjen slekt og familie på en helt annen måte enn når de er babyer, og det blir til en fest også for barnet. Hur som helst så var jeg utrolig fornøyd med seremonien, det var masse glede hvilket jeg aldrig opplevt i en dåp i kirken. Lykke til!
Maya_1 Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2009 Godt å høre Nei vi har bestemt oss for å være med på seremonien i regi av Human-Etisk forbund likevel, selv om det ble litt tidlig. Hadde lyst gjøre litt spesielt ut av dagen, men kom aldri på noen andre idéer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå