Gå til innhold

15 dager over IKM, ingen TR, og negative tester...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hva som skjer med kroppen min jeg... Har aldri gått så langt over før.

Tok en digitaltest i dag igjen, men fortsatt negativ. :(((

Er det rart man blir frustrert??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner frustrasjoen. Hadde blitt helt gal av å vente så lenge. Er bare 2 dager over IKM.. og syntes dagene går sakte. Ser det er flere her inne som har fått positivt på CB testene og negativt på digitalen.. Har du prøvd den? Kanskje den reagere bedre..

Skrevet

Jeg har fått "skyggestreker"/svakt positivt på to vanlige CB og to negative. Så har jeg hatt tre negative CB digital. En i dag, og to sist uke...

Så jeg har ikke så mye håp igjen. Er bare det at jeg føler meg så veldig gravid. Har hatt murringer og korsryggvondt i to og en halv uke nå. Bitte litt spotting noen dager før IKM, stikninger i livmoren, småkvalm, og nå litt ømmere bryster.

Skrevet

Mange som tester positivt ganske sent også. Når jeg var gravid i september 2008.. slo det ikke ut på testene en god stund etter IKM.. testet negativt hvert fall 3 ganger før jeg fikk den positive:) Vi var ikke prøvere da, men skjønte det var noe da TR ikke kom.. men var jo ikke gravid.. for testene var negativ! Så tenkte ikke så mye mer på det.. glemt til slutt av at jeg ikke hadde hatt TR helt til jeg begynte å kaste opp neste hver morgen i over en uke. Tok ny test og den var positiv.. var da ca 6,5 uker på vei. (sa uke 9). Så håper kanskje kroppen min reagere litt seint nå også.. føles liksom ikke som TR er rundt hjørnet.. like spent hver morgen nå.

Skal se de går bra:D Kan jo gå innom legekontoret med en urinprøve. Koster ingenting.. og de er helt sikre.. bedre det enn å bruke masse penger på disse dyre testene.. kanskje det slår ut der:DDD

Skrevet

Det var jo positivt å høre :)

Nå går jeg egentlig bare å venter på at TR skal komme, men har jo et lite håp om at den ikke gjør det. Men jeg synes 16 dager er drøyt!

Da tror jeg at jeg drar innom legekontoret en av dagene nå. Jeg har vel brukt over 500,- denne mnd på tester...

Da jeg ventet nr en testet jeg ikke før jeg var nesten tre uker over IKM, for jeg trodde bare TR var forsinket som vanlig. Men da lyste det fort gravid.

Håper det går riktig vei for deg og da! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...