Nea og juniors mamma Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Og jeg som tenkte dette kunne ennå ta dager om ikke uker...tremin om 10 dager og en hører stadig om de som går med dette i en og to uker. Men ikke her nei. Skulle ut å handle etter å ha sovet to timer på sofaen, var liksom så rar og trett. Bøyde meg ned og der...poff...som på film. Hodet festet seg for to uker siden, men det rant i strie strømmer. Stod fult påkledd i dusjnisjen og bare lo og lo. Morsomste på lenge Nå får jeg bare vente på riene, kynnere er det i hvertfall mange av nå. Juuuuhuuuu.........dette blir spennende
guttemams 04*05*09 Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Oj, så spennende, du får gi oss oppdatering om du fremdeles går hjemme og venter på mere vondter... Lykke til!!
lykkelig gravid trønder t 23/3 Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 husk at du skal legge deg ned og ringe jordmor når vannet går!!!! Du må ikke bare vente på rier... det har jeg fått streng beskjed om.. er for babyen sin del!!
lchristin-nydelig tulle Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 noen som har det, heldigrisen!! hehe...trur jeg hadde ledd av lettelse jeg da ja!!! blir artig å høre fra deg.
Lykkelig mor:) Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Så heldig du er!!!! Lykke til tuppa )) 6 dager til termin her, venter i spenning.........
my&bebis Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Man trenger ikke å legge seg ned når vannet går hvis hodet er festet. Det er bare hvis hodet ikke er festet. Men kan være lurt å ringe fødeavdelingen likevel!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 hah! så gøy!!! hva var det jeg sa? føler meg som en skikkelig dyktig spåkjerring her nå, jeg har jammen peiling!! hehe neida:P men kjempe moro dette da! Masse lykke til, kjempe gøy:) jeg tror jeg og har lyst å oppleve sånn vannavgang, (om 3 mnd) høres så spennede ut )
Nea og juniors mamma Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2009 Ja en vaskeekte spåkjerring "ojoj, ska bli liv i leiren" Ennå ingen ordentlige rier, bare masse kynnere som er litt kraftigere enn vanlig. Tenker de vil utvikle seg i de kommende timene nå. Skal på føden innen 22 hvis ikke. Meeen, det kommer stadig vann.....byttet bind flere ganger allerede, og slimproppen gikk her for en time siden. Nå surrer barnefar rundt og setter sammen seng og diverse liiit stresset ser det ut til hi hi. Og ang. legge seg ned.....neida, bare hvis hodet ikke er festet. Men der strides de lærde også. Kommer helt ann på hvor en skal føde og deres retningslinjer. Dere får fortsettelsen
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 16. februar 2009 #10 Skrevet 16. februar 2009 hehe det minner meg om min førstefødde for der hørte eg poffet når vannet gikk. å ja det er en pyssig situasjon..
Spireline Skrevet 16. februar 2009 #11 Skrevet 16. februar 2009 Ønsker deg lykke lykke til.. vannet mitt gikk på lørdag, men fortsatt ikke blitt noe mer enn kynnere og maserier.. så i morgen må de sette i gang fødselen, da har det gått 3 døgn.. får håpe du er litt heldigere..=)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 17. februar 2009 #12 Skrevet 17. februar 2009 lykke til, til deg også nr.3 i magen! spennende )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå