TurboPrinsessen:-) Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Noen som vet om en gøy barnecd jeg kan laste ned fra nettet? Har sett i platebutikker, men finner ikke noe. Har sett mange bra tidligere, men husker jo ikke hva de heter. Snuppa er 2.5år, og elsker musikk, og gjerne med litt fart i.... Jeg begynner å bli lei av "mamma mia" i bilen.. Har du noen tips? Om ikke hele cd`er, så kanskje navn på noen sanger ? Takker så mye for hjelpen:-)
tertilus Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Knutsen og Ludviksen og Trond Viggo. Nostalgi
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Klaus Sonstad med Indianer Cowboy! Jeg digger den og det gjør datteren min på 7 mnd også :-) Og stesønnen min på 8 synger sangene også, hører jeg ;-)
frk Nilsen Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Klaus Sonstad er hit her i huset og. - Torbjøn Egners beste - Trond Viggo - Astrid Lindgren sine sanger fra film og serier - Knudsen og Ludvigsen
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Trond Viggo! Ellers kan du se her: http://www2.blikkboks.no/lydarkivet/
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 hits for kids nr.20. den er knall. Veldig energisk og happy. min 2,5 aaring elsker den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå