Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Lars Winnerbäck fra Sverige? Går reklame på tv nå for ny plate, men jeg har aldri hørt om ham jeg. Høres ut som en fin plate da:-) Noen som faktisk kjenner til artisten?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Nei, men så er jeg blond da......... Spiller ingen rolle om noen har hørt om han vel:-) Kjøp plata du..... Eller så kan du spørre på skravle, der vet de det sikkert......eller på 1881...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2009 Eller google.... :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Ehhhhhh ja det har jeg hørt om:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå