Gjest Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 bikkja med mellomakslinga på bilen og dra på butikken. Må handle innbydelser.Lørdag blir det selskap =)))) Vi tastes senere håper jeg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Gjem tastaturet for bikkja og husk å spise en skive til før butikken:-) Moahahaha:-)))
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 HEHEHE ;O) Er fare for meg å,som har jernstang i ryggen.... VOFF
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Et levende bytte faktisk! Han høres ut som en killerdog:-) Men så søt som han ser ut så er det best å være forberedt!
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 HAN ER veldig snill.Et utrolig lynne men glad i jernskrap.... men det må vel gli over.Enten graver han meg ned eller noe.hehe ;o) Han er søt da =) Hadet da.atter en gang. ;O) Nå fyker jeg på "tikken"
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Ok......... tror ikke det er bra hverken for bil eller hund:-DDDD Dra til butikken du, kjør pent og så får vi håpe at hunden ikke sitter fast i mellomakslingen:-D
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Hvis du bare ante hva jeg tenkte og sa da jeg oppdaga det!!!! Må kjøpe nye skilt til di,heheheheeeeee ;o) Å bikkja,han har fått stemplet "Jernkjeften" hohohoho =)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå