Gå til innhold

Flere fra uke 7 som venter på TR?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde litt mensmurringer på IKM lørdag.. men ingen TR enda.. negativ billigtest i går. Går å venter. Føler meg ikke gravid:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, meg også. Jeg føler meg veldig gravid, annerledes enn før tr.

IKM igår, søndag og ingen tr enda.

Tok en test idag og den viste negativ...skjønner ingen ting og er lei av alle disse teite tegnene...

Jeg er egentlig også glad, for jeg fant ut denne måneden at det ikke er noe galt med meg og at jeg har el lit senere enn jeg trodde. Så det er jo et fremskrit..

Hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

Så bra da:) Glad på dine vegne. Godt å høre det da:DDD

Vi har ikke prøvd så lenge.. Ble gravid 2 ganger i løpet av 2008 (ikke planlagt.. men det gikk ikke så bra). Hadde sa i november.. så har ikke gått på pillen siden jeg fant ut at jeg var gravid nå sist. Så praktisere da bare sex uten prevansjon og håper det klaffer;)

Er vel andre måneden nå. Men det må jo bare klaffe.. det kan ikke gå galt 3 ganger på rad! Jeg klare ikke det en gang til. var 11+6 første gangen og 9 uker andre gangen.. så har rukket å få strekkmerker på de 19+6ukene til sammen.. men sånt er vel genetisk. Fikk kul på magen ganske raskt. Sjefen så det etter bare 6 uker.. så var ikke lett å holde det sjult.. men er visst arvelig det også;P

Kjenner litt murringer nå.. så får krysse fingerene før jeg legger meg

Hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

Klaart det går bra nå!! :) Bare vent å se!!

Men slenge meg med på denne tråden...*vente*vente*vente*

Føle meg egentlig ikkje gravid..te tross for tissetrengthet konstant, lettblødende tannkjøtt og generelt føle meg uggen...for ikkje å snakke om stikkinger og murriger i magen, hofter og rygg.. sukk...

Blir spennende å se detta kor mange som komme seeeint med positive tester!! Eg krysse fingrane for alle sammen eg!!!!! (har personlig ikkje testa siden torsdag..men det var før ikm så..hehe...klarte ikkje holde meg..)

Skrevet

Krysser alt som går an å krysse nå. og håper murringene bare går bort:DD Slenger på en stor porsjon håp og tro også:D

Jeg vil, jeg vil, JEG VIL!!!!!!!!

(men jeg får det bare ikke til!!!)

Var letter på p-piller... det skal da ikke være mulig!!

Skrevet

e oss jenter og denne hjernen vår vettu...hehe!! Men!! Du vett i allefall at du kan bli gravid da!! :D

Skrevet

Har fortsatt ikke fått tr, 2 dager etter ikm. Men veldignegative tester, så venter tr rundt hjørnet.

Kommer tr, så tar jeg en pause fra alt og drar på spa til helgen...mmm

Skrevet

Det hørtes heeeilt fantastisk ut!!!! Eg har fremdeles et ørlite håp om positivt svar hos legen på fredagen...te tross for negativ test i dag...Bare...ein feeling.. Men! Stålsette meg for skuffelse!!

Håpe du ikkje får dratt på spa da :P

Skrevet

hei dere!

Hvordan ligger dere an? Fått tr enda?

Jeg hadde egentlig gitt opp igår, for var helt sikker på at tr kom, også kom den ikke!

Nå føler jeg meg sånn rar igjen, med masse romling i magen og øm nederst i magen...får jo opp håpet igjen.

Men testen var negativ i går, så enten reagerer testen sent, ellers så er tr veldig forsinket.3 dager.. veldig ulikt meg.

hmmm...hjelper såå veldig å dra på jobb om morgenen og ikke tenke for mye!

Om det ikke kommer noe, så sjekker jeg igjen på lørdag.

:)

Skrevet

hei.

Godt å høre tr ikke har kommet enda da;D Da er det fortsatt håp. jeg fikk besøk i dag:((( 3 dager forsinket.. kan ikke huske sist det skjedde.. kan som regel neste stille klokka på når det kommer.. men, men.. ikke så mye å få gjort med det:(( Nå blir det en pause med prøvingen. Må konsentrer meg litt om eksamener framover nå.. så får vi bare se hva som skjer.. må sikker innim bim hver dag for det...hehe. Må jo følge med på hvordan det går dere andre her;)

TR er sånn rar da.. ikke helt vanlig.. fortsatt kvalm.. så ble egentlig litt overrasket i dag.. trodde kanskje det hadde gått bra nå, men, men...

Lykke til da:) Håper det klaffer for dere:) Skal krysse fingrene for dere jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...