Gjest Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Skive med nugatti og agurk på er nydelig godt eller??? Å her er jeg alene om nugattien.Ungene liker det ikke!!! Ærre mulig???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Nugatti og agurk sammen? Det har jeg aldri smakt. Nugatti kan jeg spise. Agurk spiser jeg sjelden. Og vet du hvorfor? Etter at vi hadde marsvin så klarer jeg ikke lukten:-) Helt tåpelig, men sånn er det nå engang. Jeg kan spise sylta agurk (pariser) på brødskiva med leverpostei, men ikke vanlig. Blandet i tsatziki derimot går fint:-) Skjønn det den som kan!
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 hehehe =) Tynne skiver på nugattien er godt ja. Å så er det en favoritt med leverpostei og grillkrydder på ;o) men forstår ditt problem med agurk og marsvin veldig godt. jeg har hetta for fersk fisk....For jeg fora kattene med det en hel sommer.urkh
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Ja det er noe med at øyet, hodet og magen ikke alltid samarbeider!
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Ja,det sa pappa alltid =) Han ba meg alltid spise meg mett før jeg dro i butikken.Om jeg ikke vill handle mye jeg ikke trengte.hehe Å det funker som fy det rådet!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Ja det er sant! Gå i butikken rett etter jobb blir både dyrt og lite smart! Da kommer man gjerne ut med sjokolade i lomma, en pølse i hånda og har glemt halvparten av det man trengte for å lage en middag:-)) Eh.........gjort det noen ganger ja:-) Legger meg flat og ler høyt!
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Jepp jeg vet...Pappa slikka på fingra om han gikk forbi fersk disken hahahahaha.Han var smart den snille pappan min. Men jeg vet at jeg handler mye unødig om jeg er sulten.... Nå skal jeg handle,uten å spise først.Så vi får se da.... =)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. februar 2009 #9 Skrevet 16. februar 2009 Tviler jeg på...... Men Knerten spiser makrell i tomat med servelat på, surf & turf eller???
Superlis Skrevet 16. februar 2009 #10 Skrevet 16. februar 2009 Hehe utrolig hva en kan like ja...nugatti blir jo litt sunnere med agurk på liksom;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2009 #11 Skrevet 16. februar 2009 Hahahaha, det skal jeg jammen si til hun mellomste her:) Hun elsker nugatti og agurk, men kun hver for seg. Da hun var liten og vi hadde middagsmat hvor vi serverte tyttebær til, spiste hun istedet bringebær- eller jordbærsyltetøy for det var mye søtere......ugg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå