Gjest Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 I dag da spiste bikkja noe helt utolig....Vet ikke om jeg tørr fortelle det heller.... men,det har seg slik..... at han....uff..... Røska av bilskiltet på en bil,tygde det vell og lenge....Før han bretta det dobbelt og la det fra seg............
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Hahahahahaha, såpass ja!! Kanskje det er jernmangel, eller mangel på noe å herje med? Er han en biter? En som liker å tygge og bite på ting og tang? Finnes i såfall fine ting/leker som kan brukes til det. Om det er jernmangel tror jeg kanskje ikke............selv om aldri skal si aldri. For vi mennesker er jo gjerne slik at vi kan få lyst på det kroppen trenger i perioder! Om han fortsetter å tygge i seg bilskilt den neste uken, får du kanskje vurdere en blodprøve;-D
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Hehehe,ja.....uff. Er fra en ganske ny og dyr bil å da....Men som jeg sa.Man parkerer ikke ved bikkjer og deres uteplass... Må si at jeg ser humoristisk på det da.Selv om det er flaut.... Han burde få jobb i tollvesenet.Han klipper jo skilt som en hel helt ;o) Han spiser egentlig alt....Til nå har han dratt til seg,akebrett,hjulkapsel,eksospotte fra en moped,osv....Men sko og slike ting,di smaker ikke nei ;o) Jeg har ikke anelse om hvordan han greier få tak i alt heller.Han står jo i band,og ting er langt unna. Får kjøpe han en tyggebil
♥Snulder Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Hjelp!! Hva slags hund har du da?? Elefantsnauser???
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 oki...... ja ja, da forstår jeg den med akslinga:-))
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Ja......jeg har en flott blandingshund. Å lurer på om det er blandinga skrammel og rammel a/s som har miksa den........ Han har et jernbitt kan man si....kremt ;o)
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Hehehe er det mulig ???? Kan få jobb i Top Gear den bikkja der, ...
Reveenka Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 Kanskje han er gravid? Da får man jo sånne rare lyster... c",)
♥Snulder Skrevet 16. februar 2009 #9 Skrevet 16. februar 2009 Oki Reven.... da vet vi hva du tygde på i 4x9 mnd..... Jeg for min del holdt meg til epler!!! Hva ble tannlegeregninga til slutt sa du???? ;=DDD
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #10 Skrevet 16. februar 2009 Gravid???? hahahahahaha =))))) Er denne karen med di store "piiiiip" gravid så er jeg nissen ;o) Ser for meg reven jeg.Gnagende på trappa eller noe,hehehe =0) Men han lever opp til navnet sitt da... Han er "macho" og ikke engang en bil stopper han.he he he (men det gjorde jaggu matmor)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå