Gjest Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Kom hjem med minsten i sted, og mens vi satt og spiste middag kikket jeg ut i hagen. Og det er noen som har gått i snøen over plenen vår (det ser ut som om de har hatt med spade og måkt seg vei) og bort til soveromsvinduet. Det er masse voksne fotspor utenfor vinduet ! Herregud, skjønner ikke hvem det kan ha vært. Vi bor i rekkehus midt på rekka, og den siden av hagen er helt utilgjengelig. Det er et vann nedenfor, ingen turstier eller noe. Bare kratt. Og for å komme hit må man gå gjennom flere nabohager ! Dette var creepy. Naboen er det ikke, for det er en eldre skrøpelig pensjonist. Er aleine hjemme, men jeg tror sannelig jeg må gå til naboen for å høre om han har sett noe. Og evt prøve å følge sporene ut av hagen vår....
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 æsj,k skjønner deg godt... har du noe samboer? vært hjemom, glet nøkkel, klatret inn soverommet..?
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Så ekstremt ekkelt! Jeg har "angst" for sånt og hadde aldri fått sove om jeg var alene hjemme. Me du kan jo høre med naboen, eller få en venninne eller noe å komme bort i kveld? Ush.
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Har hørt med sambo, og han har ikke vært i hagen bortsett fra å mate fuglene. Og de spora er på motsatt side av hagen. Han kommer hjem før klokka sju, så jeg får holde fortet frem til da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå