Gå til innhold

Saus til laks


Gjest

Anbefalte innlegg

Vi skal ha ovnsbakt laks til middag idag og jeg tenker å bruke en del av det til middag til mini i morgen sammen med kokte poteter og gulerøtter, men vet ikke helt hva jeg skal bruke til saus. Til oss selv bruker jeg å lage en saus av margarin og matfløte, men føler at det blir litt for fett å ha i maten til mini. Noen forslag til hva annet jeg kan ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bruker av og til rømme i stedet for saus (skal faktisk ha det senere i uka), men vet ikke hvordan det er med rømme til disse små? Er litt nybegynner på dette med å lage hjemmelaget mat til mini, må innrømme at det har gått mye i nestle frem til nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel heller litt sløv når det gjelder matlaging til de små, de får akkurat det samme som oss voksne. Unngår honning og prøver å kutte ned på saltet, ellers så får de helt vanlig mat...

 

Man skal vel vente med melk til de er blitt året, men nå har de jo blitt det, så da går det vel helt greit med rømme også. :o)

 

Bruker også middagsglass her, men det er fordi Helene ofte får middagsmat to ganger om dagen. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her får lille tulla smake alt som vi ete, alt med måte selvfølgelig. Får jo selvfølgelig ikkje salt og masse krydder, men litt krydder har ho fått.

Kjøper middagsglass i nød f.eks på tur el om vi skal ete en sein middag:)

Trur ikkje rømme er så gale, så lenge det er bitte litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...