Jente83** Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Var til jordmor i dag, og da kunne hun fortelle at hodet var festet. Tror jeg merket det i helgen fordi det var litt ubehagelig. Er i uke 36 nå. Noen andre?
Plutselig_gravid Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Jepp. Var på kontroll i forrige uke og var da 34 uker på vei. Hodet godt festet i bekkenet og var ikke til å rikke Hadde ekstra mye nedpress og magen sank drastisk på bare noen få dager.
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 er i uke 35 nå og her er også hodet festet.. skjedde for litt over en uke siden tror jeg for da hadde jeg vonde maserier.. noen som har peil om det kan påvirke fødselstarten?? har planlagt ks om 5 uker, men hadde ikke gjort noe om ting startet litt før.. forrige svangerskap så festet hodet seg også så tidlig, men vannet gikk aldri og det hele endte med hasteks en uke på overtid...
Plutselig_gravid Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Tror ikke det har så mye å si nei. Med min første festet hodet seg tidlig også, men han kom 19 dager på overtid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå