Gå til innhold

Noen flere med IKM denne uken? Magefølelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKM lørdag eller søndag denne uken, min 3 pp. Tør ikke si så mye om magefølelsen, vil ikke håpe for mye....:) Men jeg har hatt endel hvit utflod siste 4 dager, noe jeg ikke pleier å ha på denne tiden....og i natt begynte jeg plutselig å blø neseblod. Meeen, kan såklart være helt andre grunner enn graviditet for begge disse da......hva med dere andre? symptomer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikm i morgen..men, har ingen følelse verken den ene eller den andre veien... Det gjør meg litt gal...hehe... Nå vil jeg bare vite.. Men, håper selvfølgelig at mensen holder seg langt unna.. :-) Jeg vil så gjerne ha en bebis i magen nå!!

Skrevet

Ja, man blir jo tullete av å vente og å kjenne etter symptomer....:) Har du testet da pfeew? Er det din første, eller har du barn fra før?

Skrevet

Blir heelt tullete!! :-P

Har ikke testet, for jeg har ingen tester... Har heller ikke barn fra før av..og har aldri vært gravid.. :-)

Hva med deg?

Skrevet

Ingen barn fra før jeg heller, så har ingenting å sammenligne med.....:) Det beste er vel egentlig å ikke ha noen tester liggende, da blir det fort fristenede! Kjøpte to tester jeg, for å ha liggende om mensen ikke kommer.......dum som jeg er klarte jeg selvfølgelig å sløse bort den ene 6 dpo, selv om jeg visste at den uansett ville bli negativ. Men nå blir det ikke noe mer testing før etter IKM!

Gammel er du? Jeg blir 24 om ikke så lenge....:)

Skrevet

Man blir testoman om man har tester liggende... :-) Etter ti måneders prøving har jeg sluttet å kjøpe graviditetstester...venter heller å ser om mensen kommer eller ei... Men, jeg tester etter eggløsning, for å sikre meg :-)

Jeg blir 27 år om et par måneder... Håper jeg rekker å få eller bli gravid med nr.2 innen jeg blir 30 år... :-) Men, først må jeg jo få førstemann :-)

Skrevet

Ja, men kan jo godt komme to tette da......:) Spennende tid ihvertfall, skal krysse fingre og tær for at du slipper å se noe til mensen i morra!:)

Skrevet

Takk for det! Håper tante Rød holder seg unna hos deg også denne uka ;-)

Skrevet

Hei Lillemora:)

Jeg har IKM på lørdag, men jeg begynte å få litt lys brun utflod i går, og i dag blør jeg bitte litt så jeg vet ikke om det kan være mensen eller festeblødning. Kan så lite om dette for jeg har ikke barn fra før og dette er 1pp!

Har en litt dårlig magefølelse:S

Har så lyst til å være gravid nå...

Men humørsvingninger har jeg nok av, det er helt sikkert!

Skrevet

Hei Celeste!

Blir spennende å se om blødningen gir seg eller fortsetter og blir en mensen da... Har du nettopp sluttet på p-pilla?

Skrevet

Jeg har IKM på onsdag, det er bare to dager til, men jeg kjenner ingenting. Har vondt i magen og ryggen og litt ømme pupper, men det er ikke noe uvanlig.

Vi er i 2.pp, så det er absolutt ingen krise om det ikke klaffer nå... :)

Skrevet

Jeg slutta 29 desember, men vi prøvde ikke i januar. Måtte i selskap, og da kunne jeg ikke holde opp å drikke for da ville alle skjønne det;)

Men er det veldig vanlig å festeblø da?

Skrevet

Celeste:

Tror det er rundt 20 % som får en festeblødning...

Mamsen og litjen:

Tvi tvi :-) Krysser fingrene for at uke 8 er den uka det klaffer for alle :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...