Gå til innhold

da må jeg også forlate oktobeklubben:(


*SmurfeMamma*

Anbefalte innlegg

spiren min ville ikke leve, men vi er klare for å prøve på nytt...:)

 

lykke til videre alle dere andre:)

 

heldiggriser.... tihi:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist å høre! Lykke til videre skal strø litt graviditets støv din vei. PS. Hvor langt var du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle vært 7+4 i dag... men mistet nok i uke 5.....

 

spottet helt fra jeg var 5+1, begynte å blø skikkelig 6+4... og "klumpen" kom da jeg var akkurat 7 uker....

 

var på UL 6+5 og i dag... hun så et foster anlegg 6+5, men ikke mr enn 5 uker og i dag var det helt tomt der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du klarer å se framover! *Klappe på*...

 

Veldig trist når det skjer...Men etter egen erfaring,- når man går så lenge og lurer, så er det nesten en lettelse ( misforstå meg rett nå ) når det foreligger en konklusjon.... Slik var det ihvertfall for meg. Å lure på hva blødningene betyr i 2 uker samt ha det lille håpet...Det sliter så veldig...

 

Jeg håper inderlig vi får deg inn igjen hit til oss veldig snart. Og får være med deg leeenge lenge ... ! Tapper er du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er som du sier uglemamma, en lettelse når man endelig får et svar... jeg var jo veldig forbredt på en negativt svar....

 

nå har jeg gått til innkjøpe av el-tester så nå håper jeg vi klarer det igjen, før jeg får mensen... tihi;)

 

* evig opptimist * =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh, hold på optimismen din. Jeg låner litt av deg,jeg... :)

 

Lykke til med (og kos dere med) videre prøving. Det går sikkert kjempefort å få deg tilbake hit!

 

*Klappe på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...