Gå til innhold

Åreknuter... :(


Mamma mø har to søte små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som er plaget av åreknuter?? Er bare 25 uker på vei, og har fått flere åreknuter på beina. Litt vondt gjør det og. Har ikke lagt så mye på meg, og er ikke overvektig, så synes det er litt rart. Går og står mye på jobben da. Kan det ha noe med saken å gjøre tro?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp.. har nok med at du går og står mye, og har nok mye med arv å gjøre.

 

jeg har også fått og er slank og bare 19 uker på vei. Det er ikke gøy

Skrevet

støttestrømper hjelper blodsirkulasjonen, fåes kjøpt på apotek. :)

Skrevet

Jeg forebygger med støttestrømper, de tynne som du kjøper på apoteket...De er tynne, men veldig effektive og slitesterke..dyre, men det er verdt det tror jeg! Har ikke fått noen åreknuter, men vi er belastet med det i familien....

Skrevet

Sitter her med ett blad, Barn, som eg fekk med meg da eg var ferdig på ultralyden idag og der står det at støttestrømper ikkje hindrer at åreknuter oppstår. Det lindrer berre symptomene..

 

Ellers står det at ein skal sitte med beina hevet, ligge med pute under rumpa (mot åreknuter i underlivet) og/eller prøve soneterapi.

 

Dette står vertfall i bladet mitt:) også veit eg at ein ikkje bør sitte med beina i kryss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...