Gå til innhold

Hva synes dere om jentenavnet Lily?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn, Edvard, og tvillinger på vei. Den ene tvillingen skal hete Gustav, jentenavn er det vanskelig med. Kom gjerne med forslag.

Hva synes dere om Lily? Og passer det på en voksen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jei:-) Synes guttenavnene dine er aldeles nydelige, men liker ikke LIly..tror også det er er upcoming navn..

hva med Erle? Elvira?Hedvig?

Skrevet

Hedvig har vi også på lista, koselig at V går igjen i alle navnene. Har mange andre navn på lista også som Anna, Karoline, men jeg synes mange er kjedelige.

Skrevet

Sammen med Edvard og Gustav blir det litt kort og veikt på en måte. Synes navnet er helt greit. Det er jo et søtt og romantisk navn og en vet jo litt om hvordan barnet vil se ut når det blir stort. Hadde nok valgt et litt lengre navn, gjerne med r.

Skrevet

jeg synes det var litt fint jeg, men at det ikke passet så godt med guttenavnene.

Skrevet

Lily falt i smak hos meg, men nå liker jeg korte, enkle navn da.

Skrevet

Lily er vakkert, men passer ikke så fint til Gustav og Edvard.

Skrevet

Jeg syns det er fint, selv om det ikke er et jeg ville valgt selv. Men jeg er vel den eneste som syns det passet perfekt til de navna du allerede hadde der. Synes alle navna var "gammeldagse", slik jeg forbinder med eldre mennesker. Sikkert fordi jeg ikke kjenner noen yngre med noen av de navna :)

Skrevet

Lily er ok det, men begynner å bli mange Lily´er.

Hva med Agnes, Astrid eller Elida? De passer fint sammen med Edvard og Gustav synes jeg.

Har en Edvard selv, veldig fornøyd med det :-)

Heller det (selv om enkelte tydeligvis synes det er gammeldags) enn et veldig poppis og alt for søtt navn som det er en del av for tida.

Skrevet

Lily er helt aldeles nydelig!! Men min mormor hette det, så har goooode asossiasjoner... =o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...