*SmurfeMamma* Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 og i magen min var det helt tomt:( slapp heldigvis utskraping for nesten alt var tømt allerede:):) men det posetive er at neste gang jeg blir gravid så vil de følge meg opp fra dag 1.... da skulle hun ta en blodprøve som målte hcg innholdet i blodet og hun skulle måle et annet hormon, og viss dette hormonet var over 30 så var det nesten helt sikkert at svangerskapet ville gå bra, men viss detvar under 10 kunne jeg forvente meg at det gikk galt.... hun ville også følge opp med jevnlig UL:) hun anbefalte oss og prøve igjen med en gang, siden livmoren min hadde trukket seg så brasammen og alt så veldig bra ut, hun mente på det ikke ville ta lange tiden før jeg var gravid igjen:) så jeg prøver å gå ut av dette meg hevet hode og gleder meg til igjen og få en posetiv test:) FOR NESTE GANG SKAL DET GÅ BRA!!!
*toppris* Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 uffa da, men hell i uhell da... slipper hjelp, kroppen ordner opp i det selv.. og ikkeminst at du kan prøve igjen med en gang:) heldig som da får tett oppfølgning når du blir gravid igjen, det må virkelig være betryggende:) *krysser fingrene for deg* sender masse babystøv:) er nok ikke lenge til du beærer oss med ditt selskap igjen skal du se;) *¨¨*¨¨*tvitvi*¨¨*¨¨* <3 klem
*SmurfeMamma* Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2009 tusen takk toppris:) jeg ttrekker inn alt jeg kan av babystøv:) er kjempe glad for at jeg får tett oppfølging neste gang, det gjorde liksom at jeg ikke tok dette så tungt som jeg kanskje kunne gjort... nå ser jeg liksom bare fremover og gleder meg til UL hvor jeg kan se et foster... tihi=) klem!
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Trist å høre Men godt at du slapp utskrapningen da, og at du kan prøve igjen med en gang. Hos meg satt spiren før jeg fikk tilbake mensen, får håpe det klaffer for dere også. Men hva slags hormon var det snakk om, det som burde være over 30? Det kunne jeg tenke meg å sjekke opp også... Man blir jo nervevrak av å miste...
*SmurfeMamma* Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2009 nei det fikk jeg ikke med meg hva det het.... hun sa vel egentlig bare et annet hormon.. men det kunne bare måles rundt de dagene testen ble posetiv sa hun ,så jeg måtte ringe med en gang jeg fikk posetiv test.... så da skal jeg ta henne på ordet og gjøre det:)
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 huff:( håpet jo så inderlig at jeg tok feil:(.....men som jeg sa så er mars din mnd og det vil gå helt topp
babymaker skal ha en jente til Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Stoor klem til deg!! Du virker som en tapper dame!! stå på! som du sier: neste gang går det bra! )
*SmurfeMamma* Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2009 kimby: tror du jeg blir gravid igjen nå med en gang da? får da termin rundt 23.nov.. jeg har IKM rundt 14 mars eller noe tror jeg om jeg skal regne 28 dagers syklus fra da aborten virkelig startet.... hadde ikke følelsen på at dette gik bra selv heller... klarte ikke glede meg og se fremover, så jeg er utrolig nok ikke så skuffet som jeg kanskje burde vært.... klem:) ps. godt å ha BIM og dele erfaringer og tanker med:)
*SmurfeMamma* Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 17. februar 2009 dytter idag også jeg tilfelle du kommer innom her i løpet av kvelden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå