Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Jeg og sambo har ei jente på litt over ett år, vi har vært sammen i 3,5 år og samboere i 2,5 år, men etter at ho kom til verden har bare lidenskapen forsvunnet. Vi kysser aldri, vi koser aldri og vi har sjelden sex.. 1 gang annenhver måned kanskje...Merker at jeg begynner å savne det litt nå, men han sier bare; jeg liker ikke å kysse.. Huff, begynner å bli frustrert. tips? andre i lignende situasjon? Jeg er åpen for forslag...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Samma her!!! Har en liten på 1 år, og savner kos, klapp og klem og gode ord...Dagene går og tiden fyker....har nettopp pratet om dette og har sagt at vi skal prøve begge to. Vise å sette pris på hverandre for å få det bedre. Om han ikke liker å kysse så fins det mange måter å vere gode mot hverandre på. Bare å bruke fantasien, og prate sammen! Vi har vert sammen i 9 år, og det blir vel en vane å vere sammen til slutt...ting går av seg selv, men jeg elsker han jo overalt fordi:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Samme hos oss også. Mannen vil ikke klemme, kysse, holde hånda, ha sex eller noen annen fysisk kontakt. Han sier han misliker alt, dvs han misliker vel ikke sex men interesserer seg ikke for det heller. Vi har sex ca 1 gang pr mnd, varer ca 1 min og inneholder ingen kos eller forspill. Klemmer jeg han henger armene hans rett ned og han er stiv som en pinne og gjengjelder ikke. Synes det er så trasig siden jeg er en veldig varm og kjærlig og fysisk person mens han er kald og innesluttet og antifysisk. Han sier ikke at han er glad i meg heller så jeg føler jo null kjærlighet, likevel vet jeg at han elsker meg og at han er lykkelig, han er bare sånn... Han er heldigvis flink til å prate om det og blir ikke sur hvis jeg tar det opp, han vet ikke selv hvorfor det er sånn. Som han sier, det er helt ok at jeg spør, men han har desverre ikke så mange svar... Men stor klem til deg, dette er helt jævlig!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 samme her... åh. noen hørt; jeg synes kyssing forbindes med sex. kun da jeg synes det er ok... ??
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 Samme her også. Men han liker ikke kyssing uansett, sex eller ikke.. 1-4uker mellom hver gang vi har sex. Ingen forspill/klining, eller tafsing eller kyssing utenom heller. Men han er ikke så verst på å stryke litt på rygging og slikt da!
Miztery Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 Høres trist ut, men jeg husker at vi hadde en sånn periode da datteren vår var rundt året, men da var det jeg som ikke ville.. Hadde helt avsmak på sex. Er vel kanskje ikke så rart, man er jo plutselig i full jobb igjen, og har samtidig hus og barn å ta vare på.. Kan vel bli mye for en mann også det, ansvaret som tynger og hverdagene som aldri ser ut til å ha noen ende.. Jeg husker ikke hva vi gjorde konkret, men det ble bedre. Vi kysser kanskje ikke så mye, utenom den smasken jeg får når han kjører meg på jobb. Tungekyssing er liksom litt for ungdommen syns jeg..hehe Men vi koser masse og klemmer tidt og ofte! Kommer tid, kommer råd.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå