Gå til innhold

Da er jeg her igjenn da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hang mye inne på BIM mens jeg drev og prøvde på lillegutt...

Han kom til verden vellskapt og flott en septemberdag i fjor,men en dag i november gikk det galt og lillegutt sovna for godt og ville ike våkne mer..

Nå er håpet og få en lillesøsster eller en lillebror til engelen vår..

Slutta på pillene 30 desember, men har ikke hatt mensen siden 18 desember, så venter i spenning..

har tatt flere tester, men de er negative.. blir sprø av og vente på mensen jeg :-O

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Prøver89!

Fikk helt gåsehud og klump i halsen av å lese dette innlegget....

Ønsker dere masse lykke til med prøvingen og håper det blir en liten spire i magen din snart! Det fortjener dere virkelig!!

Skrevet

Takk takk :-) ikke noe særlig og være prøver i en sånn situasjon.. skulle jo egentlig vente til over sommern,men planene endret seg plutselig :-O

prøver og være ærlig om det som har skjedd, sånn at det kanskje kan gå opp for meg :-S

Skrevet

Jeg klarer ikke engang forestille meg hvordan det er å miste babyen sin..jeg har jo ikke noen baby selv en gang.. Men, det er nok en sorg man ikke klarer å forstå før man har opplevd det selv..

Bra at du prøver å være ærlig og at dere er prøver igjen nå! For meg høres det veldig bra ut!

Skrevet

det er det som holder meg oppe.. håpet og få et barn som skal leve hos oss :-) selv om jeg kjenner på rettselen over og oppleve mitt verste mareritt igjenn...

Skrevet

Ja, det kan jeg tro! Men, statistisk sett så er vel sjansene for at det skjer igjen relatitvt små...?

Skrevet

Sitter også igjen med gåsehud og klump i halsen etter å ha lest innlegget.. Det er umulig å forestille seg hvordan det er å miste en så nær og kjær, og det er så utrolig ufattelig at sånt kan skje. Jeg vil bare ønske dere alt godt i prøvingen fremover og håper at dere får det til snart:) Sender mange gode tanker til dere i den vanskelige tiden.. Du får bare bruke oss for alt vi er verdt og tømme ut litt følelser når du har behov for det..

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...