Gå til innhold

Oppkast og neseblod i uke 35

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kastet opp frokosten de to siste dagene, og i dag begynte jeg også å blø neseblod. Har fått time hos fastlegen i morgen. Er så sliten, så sliten, så jeg innbilder meg at det er årsaken...men er det noen andre som har hatt liknende symptomer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også fått igjen kvalmen ( er i uke 38..).. Og legen min sa at det her var ganske vanlig : De tre første mnd har man morgen kvalme og føler seg uvell og slikt, så komme tre nye mnd hvor man er fornøyd med magen, ikke har så mye kvalme og alt er ganske bra også kommer de tre siste mnd hvor kvalmen gjerne kommer tilbake og man bagynner å bli rimelig lei den store magen..

Det stemmer i hvertfall veldig med meg. Jeg er ganske lik nå det jeg var de tre første mnd med kaste opp, lite energi og slikt.. men neseblod har jeg ikke, og egentlig aldri hatt heller, så er jo kanskje greit med en lege sjekk =)

Masse lykke til <3

Skrevet

Jeg er i 34+5 og jeg kaster opp enda.(har gjort det siden uke 4) Jeg har blod i oppkastet og blør neseblod som bare det. Men det er ikke noe farlig:) spurte legen i dag.

Skrevet

blødde neseblod konstant med nr 1... legen sa det var helt normalt.. tynnere slimhinner i nesen eller noe sånn.. lettere for å få blødninger der... så det var ikkje noe å bekymre seg for.. det verste var egentlig at det alltid skjedde når det passet minst.. på bussen, på kino, i butikken etc etc..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...