Gå til innhold

Bla bla bla bla bla bla bla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jah, dere forstår akkurat hva jeg sier ja....

Det var jo flott

For jeg skjønner ikke en dritt!

Har hatt bilen på verksted (jadda, ALT har begynt å streike her i huset)

Språket de snakker der på verkstedet er slik: Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla.

Jeg må visst fikse bla bla bla delen og bytte noen bla bla bla og en stor bøtte andre bla bla bla'er.

Gudene vet hva, for jeg evner rett og slett ikke å få med meg noenting.

Eneste jeg vil er å vri om nøkkelen og så starter bilen.

Trenger man vite noe mer for å få til det da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på Top Gear hver mandag på nrk 3 kl 19.55..

Da er biler veldig morsome å se på...

Håper virkelig det ikke blit for dyrt for deg!!!

Klem fra

Gjest amandine
Skrevet

He he så det er ikke bare oss, altså! Top Gear lørdag kveld her..... Romantikken blomstrer...

Skrevet

Så jeg bør se på Top Gear altså....

hmmm....

Skjønner man plutselig alt dette med drivaksler og bærekuler og filtre og puter og bla bla bla bla bla...

hmmmm...

Egentlig så vet jeg ikke helt om jeg VIL forstå dette språket jeg hahaha...

Dyrt?..... æsj...... JA, det blir dyrt!

Blæh

Gjest amandine
Skrevet

Nei, man skjønner fremdeles ikke bæret av drivaksler og denslags(helt unødvendig info spør du meg.. Bil er på need to know basis), men det er moro likevel he he.

Jeg er veldig glad i bilen min og blir helt fortvilet når gubben ymter frempå om å bytte den ut.. Ta heller en arm...

Men dyrt er det...jeg kjører rundt med skrap på frontspoileren for ikke pokker om jeg har 6000 til skjønnhetsfeil... Og vifta høres ut som et fly(prøver å innbille ungene at da går den ekstra fort) sukk. Føler med deg og håper det går bra!(må fortelle at da min forrige bil ble solgt sto jeg i oppkjørselen og gråt mine modige tårer, var ikke gravid engang:)

Skrevet

Skjønner hva du mener om å gråte....

Da jeg leverte min gamle bil på skroten, så skulle en av de gutta der skru av nummerskiltet. Ene skruen var rusta fast så han ga bilen ett spark før han slo hammeren hardt ned på skruen. Trollmora skrek selvfølgelig ut: Forsiktig! (høyt og tydelig) Tror dere de andre på den bilskroten så på meg da?

Dumme kjærringa, tenker jeg de mente :o)

Man får selvfølgelig ett forhold til bilen sin som har kjørt jevnt og trutt. Kjipe med de litt eldre årgangene er at verkstedregningene kan bbli surt høye.

Jeg ser Top Gear jeg og, og jeg kan skifte både eksosanlegg og olje :o)

Gjest amandine
Skrevet

Det er imponerende! Da måtte jeg iallefall hatt en skikkelig brusanvisning!

Det er ikke så lett med de nyere bilene, er et sant h...bare å skifte lyspære, synes jeg, og må innrømme jeg ikke gjør det selv... Og nå går vel SAAB på ratata så da sitter jeg her med en bil kun med affeksjonsverdi he he så jeg må vel lære meg å mekke.. Kan skifte dekk(men gjør det ikke.. fy for ei kjerring he he) spylevæske og peile olje, da er vi innenfor need to know... Bilen min er familie, den! Men må innrømme at den ikke har like mye sjel som den gamle gromme jeg kjørte før..

Skrevet

Jeg kan også peile olje ( og fylle på faktisk! ) og har også fylt på spylevæske en gang for leeenge siden. Men det etterfyller de jo på verkstedet, så det har jeg ikke gjort på denne bilen, hahaha.

Men jeg er ganske god til å børste bort snø og skrape bort is.... teller det eller?

Skrevet

Jeg syns det må telle med is og snø, - for det kan jeg også. Liker ikke å fylle bensin en gang og bytter gjerne bil med gubben når det er tid for påfyll. Hender han får låne bankkortet mitt til gjengjeld da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...