Gjest Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Jeg skal prøve denne digitale el-testen denne pp.så leste jeg på bruksanvisningen at følgende;"Det er viktig at du ikke har tisset på minst 4timer før du utfører testen. Det hadde jo vært lettest å ta den fra morningen av da,men har lest her inne og hørt at de fleste pleier å utføre el-testene på ettermiddagen. Noen som har prøvd dette,og denne type test før?når evnt på dagen teste?bør en holde seg i 4timer liksom,eller ?! God erfaring? gleder meg veldig til å begynne å teste!litt tidligt ennå,som jeg bare er i dag 2 men TR.:)Vil bare prøve å være på den sikkre siden så godt som jeg kan;) takker for svar:)
Lotta2010x2012 Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har brukt denne testen en gang, og den fungerte veldig bra på meg, er liksom ikke no tvil om når du har el. Jeg tok om morgenen, men hvis du vil teste utover dagen, gjelder det å ikke drikke så mye. Men tror ikke det er så stor forskjell på om man tester på morran eller kveld, men det er større sjangs for at den slår ut om morran, da urinen er mer konsentrert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå