Serial mom Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Er ikke der så ofte, men tenkte ta en tur nå i disse dager, men vet egentlig ikke helt hva vi skal der!:-)) Er mest for turen sin skyld, finne på noe. Blir vel den vanlige kyllingfileten, smågodter og nutella, samme gamle... Ja, og så proteinpulver da. Vet dere av noen "skjulte skatter"? ;-p alt av interesse(interiør, klær, mat..) Hva handler dere? eller hva MÅ dere handle? Blir liksom sånne faste ting man jager etter, som nutellaen som de ikke har i Norge.(et must på pannekaker!)
Noensomvetmontro Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Jeg pleier å handle frosne bær og frukt. Liker spesielt noen digre poser de har med tropisk blanding dvs kiwi, mango, ananas osv. Perfekt til smoothie. Ellers er karbonadedeig et must.
Serial mom Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2009 Åh, DET skal jeg skrive på lista mi! Takk!
*Timulia* Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Må alltid en tur innom Happyland! Syns de har så utrolig mye fint til barna der.
dama Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 irriterer meg litt det her med harrystempelet... for noen av oss er det faktisk bare en tur til nærbutikken.. vi handler forøvrig alt vi trenger til husholdningen, handler alt vi trenger en uke om gangen
stjertløvetann Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Når vi drar på harrytur med svigers kjøper vi alltid vin, øl pølser (chorizo, bratwurst, cabanos) og fullkornspasta (heter Zeta, er i lilla pose, billig og god!). Alt annet blir av innfallsmetoden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå