Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Jeg og samboeren min har vært sammen en stund, og har hatt det kjempefint. Men nå i den siste tiden har det meste vært bare tull. Det startet med at vi hadde laget våre "fremtidsplaner", og jeg så frem til at de skulle tre i kraft og at vi skulle få det så perfekt som mulig. Nå har sambo plutselig bestemt seg for at han skulle endre disse planene, og som vanlig i vårt forhold, går alt etter hans planer. Jeg er den som alltid må gi meg, som må legge mine drømmer vekk, og som sjeldent får min vilje med tanke på "store" ting. Ikke har vi hatt sex på to måneder heller, fordi jeg rett og slett har mistet all sexlyst på denne mannen siden han oppfører seg slik han gjør. Jeg begynner å bli ganske lei av dette, for jeg mener at det skal gå begge veier i et forhold. Har hatt mange lange samtaler hvor han sier han skal sjerpe seg, å la meg ta del i bestemmelser også, noe som ikke skjer.. Jeg ble veldig lei av dette, å begynte å være sammen med venner mesteparten av tiden jeg har fritid, fordi jeg syntes det var avslappende å komme vekk fra sambo som alltid er så negativ til alt. Det var da mine problemer startet, jeg ble veldig god venn med en kompis av oss, og vi har hatt det mye moro sammen.. Han har vært en super støtte for meg, og han gjør alt for at jeg skal ha det moro.. Vi har pratet mye om fremtiden, og vi er ganske like på veldig mange områder. Han sier mange fine ting og er en god person, og jeg har fått en rar følelse av "betatthet" til denne mannen, siden han sier så mye fint som han gjør, det gleder meg. Problemet er nå at han har fått følelser for meg, og jeg vet ikke helt hvordan jeg står i forhold til meg selv, til min samboer og til min venn.. Jeg prøver å få ting til å fungere me sambo nettopp fordi jeg er fryktelig glad i han, å fordi ting kanskje kan bli som før, men samtidig tenker jeg fryktelig mye på denne vennen min.. Jeg synes det er vanskelig å tenke at jeg og sambo er så uenige om fremtiden, mens jeg og min venn er enige.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre videre, håper noen har noe forslag som kan hjelpe meg?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Hva har dette innlegget på sex debatten å gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå