Gå til innhold

Hører visst til her jeg:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med en positiv CB digital, så da hører jeg vel til her inne! Ganske overraskende, men veldig velkomment! :)

 

Hvor raskt satser/satset dere på å dra på ultralyd? Det er uaktuelt å vente på den ordinære, så jeg tenker kanskje en tur på Volvat hadde vært fint.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, gratulerer og velkommen hit :)

 

Anbefaler deg å vente til du iallefall er ut i uke seks, da kan du se litt mer, og forhåpentligvis se et hjerte som slår :)

Skrevet

GRATTIS:)

 

som hun over her sier, best i vente til slutten av uke 6, kanskje også begynnelsen av uke syv;) slik at da kan du få se hjertet slå;)

 

lykke til:)

Skrevet

Takk takk! :)

 

Jeg ringte til legekontoret i stad. Har bestilt tur til thailand om litt over en måned, så jeg tenkte å høre med legen om hun anbefalte å avbestille eller ikke. Så hun sekretæren satte meg opp til en time på mandag. Men da er jeg jo sikkert bare ca 5 uker på vei. Tror dere fastlegen vil kikke med UL på en sånn time? For i såfall bør jeg vel booke om timen til en ukes tid senere...? Hvis hun bare vil prate, spiller det ikke så stor rolle..

Skrevet

det er nok ikke så mye å se da, hvis ikke du er lenger på vei enn hva du tror da... i uke fem er det en pose med en liten ert inni...

Skrevet

Oi, den siden var kjempefin! Tusen takk! :)

Skrevet

hei..

gratulerer!

Tror jeg ville venta litt med thailand tur.. ofte annerledes hygiene ifht matlaging og sånt der.. jeg hadde ikke tort, men jeg er kansje litt hysterisk. Har bare hørt om folk som har vært der og fått noe som har skadet fosteret.. men legen vet sikkert best!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...