ღMaiBaby10ღ Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Sitter her med en positiv CB digital, så da hører jeg vel til her inne! Ganske overraskende, men veldig velkomment! Hvor raskt satser/satset dere på å dra på ultralyd? Det er uaktuelt å vente på den ordinære, så jeg tenker kanskje en tur på Volvat hadde vært fint..
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Hei, gratulerer og velkommen hit Anbefaler deg å vente til du iallefall er ut i uke seks, da kan du se litt mer, og forhåpentligvis se et hjerte som slår
*toppris* Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 GRATTIS:) som hun over her sier, best i vente til slutten av uke 6, kanskje også begynnelsen av uke syv;) slik at da kan du få se hjertet slå lykke til:)
ღMaiBaby10ღ Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2009 Takk takk! Jeg ringte til legekontoret i stad. Har bestilt tur til thailand om litt over en måned, så jeg tenkte å høre med legen om hun anbefalte å avbestille eller ikke. Så hun sekretæren satte meg opp til en time på mandag. Men da er jeg jo sikkert bare ca 5 uker på vei. Tror dere fastlegen vil kikke med UL på en sånn time? For i såfall bør jeg vel booke om timen til en ukes tid senere...? Hvis hun bare vil prate, spiller det ikke så stor rolle..
*toppris* Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 det er nok ikke så mye å se da, hvis ikke du er lenger på vei enn hva du tror da... i uke fem er det en pose med en liten ert inni...
*toppris* Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 hvis du ser på denne linken og trykker på linken til ultralydbilde så skjønner du hva jeg mener;) kan være du må velge uke på nytt... http://www.b-a-b-y.dk/artikler/uger/uger.asp
ღMaiBaby10ღ Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2009 Oi, den siden var kjempefin! Tusen takk!
lovelyme Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 hei.. gratulerer! Tror jeg ville venta litt med thailand tur.. ofte annerledes hygiene ifht matlaging og sånt der.. jeg hadde ikke tort, men jeg er kansje litt hysterisk. Har bare hørt om folk som har vært der og fått noe som har skadet fosteret.. men legen vet sikkert best!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå