Mathiasjuli07-Ida Iselinmars09 Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 føler jeg ikke orker noen tingen jeg.. har igjen 27 dager til ul termin... er så slitsomt å ha det sånn.. bare det å gå opp trappa på do liksom.. føles ut som jeg har løpt maraton etterpå.. hehe
Bilba og gutta :) Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Kjenner meg igjen der ja... har litt over 5 uker til termin og absolutt null energi. I dag har vært verste dagen hittil... leverte 2 åringen i bhg kl 8.30, gikk hjem og la meg (burde egentlig skrive masteroppgave) og sov i 3 timer! Når jeg våkna orket jeg hverken å rydde på kjøkkenet eller vaske klær, så her sitter/ligger jeg og blir sikkert sittende til jeg skal hente han igjen....men er ikke hver dag som er så ekstrem da heldigvis.
Kliko Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 14 dager igjen til termin her, og dagene går i grunn til å sove, se på tv, sitte her på bim og ligge i sofaen.. Orker rett og slett ingenting.. Bare det å gå på do er en utfordring, så gleder meg bare til å føde nå ja =) Men merker også at det variere VELDIG fra dag til dag..
Mathiasjuli07-Ida Iselinmars09 Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2009 godt det ikke bare er meg.. samboeren min kommer hjem å spørr liksom "hva har du gjort i dag da?" EH... ingen ting sier jeg da.. føler seg ikke spesielt bra da i grunn.. ikke jeg i allefall.. ikke orket å gjort noe.. bare sovet eller vært på bim eller strikket/hekla liksom men men er vel ikke SÅ lenge igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå