Gå til innhold

nå er det vel liv vel?!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 12 + 3 i dag, har kjendt "liv" en uke TROR jeg...

det er som kiling over over skambenet, hver dag kjenner jeg det opptil fler ganger om dagen... og noen ganger er det som om det bobler , men boblingen er lenger opp alltid ved siden av navlen.. og livmoren er vel ikke der oppe enda... er dette evt bare luft? og er det kiilingen som er liv!?! jeg er ganske sikker på det, ettersom jeg har 2 barn og kjent det før, men det er jo veldig tidlig!!!!! vel.............?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh, så heldig du er!!! :) Jeg er 12+4 idag, men ikke merket noen ting enda. Kanskje fordi jeg er førstegangs, og ikke aner hva jeg skal kjenne etter.... Håper jeg også kjenner liv snart!!!

Skrevet

Boblingen rett ved siden av navlen er nok bare luft. Jeg kjente liv i uke 13 nå i denne graviditeten, men det kjente jeg på urinblæren. Var som om noe som dyltet såvidt bort i den av og til. Det er jeg ganske sikker på var babyen. Men at du skal kjenne liv attmed navlen er ikke mulig ennå desverre. Hvis du har livmoren rett over skambenet kan kilingen være liv. Vanskelig å si. Uansett er det ikke lenge før du kjenner skikkelig liv. Spennende, lykke til :)

Skrevet

Jeg fatter heller ikke at dere kan kjenne liv såååå tidlig.

Jeg er 4 mnd, kjenner mye, men IKKE spark.

Tror ikke det er liv dere kjenner....

Skrevet

Jeg kjente spark/liv i uke 15. Det er helt sikkert mulig å kjenne tidligere, ihvertfall hvis det ikke er første gang du er gravid.

Skrevet

Jeg kjente liv 11+3 denne gangen og er ikke i tvil om at det er babyen, kjenner godt igjen følelsen fra 1 svangerskap:) Nå er jeg 14 uker og kjenner nesten hver dag, kjempedeilig!

Skrevet

Er i uke 18 og har kjent liv for første gang denne uka. Men nå kjenner jeg det skikkelig når det beveger på seg. Noen ganger såpass at jeg kan se antydning til bevegelse på magen rett i underkant/siden av navlen.

Skrevet

Jeg kjente liv i uke 13. I uke 14 var det litt av og på, ofte litt usikker på om det var luft eller barn. Nå er jeg i uke 15 og nå kjennes det ut som babyen ommøblerer inni der. Er ikke tvil. Kjenner det best når jeg sitter litt framoverbøyd. Og jeg er førstegangsgravid. :D

Skrevet

Jeg er 13+5 og er helt sikker på at jeg kjente liv nå nettopp:-))) Har kjent noe et par ganger tidligere men da vært i tvil. Nå er jeg 99% sikker:-)))) Kjente det nesten nede ved skambeinet på høyre side! Dette er min nr 2 og har veldig tette svangerskap. Hos legen for nesten en uke siden var livmora kommet over halvveis opp til navlen:-) Åh så deilig å kjenne små dult inni der:-))) Håper det ikke er så lenge til neste gang:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...