Gå til innhold

Juni/juli/augustbaby - Lillestrøm/Nedre Romerike


Carnation, nummer to i juli :)

Anbefalte innlegg

Hei

 

Ser i "sommerbarn"-tråden at vi er flere om området med sommerbarn i magen, og det er veldig hyggelig!

 

Det hadde vært morsomt å treffes en dag, ta en kopp kaffe og kanskje litt å spise? Flere som er interessert?

 

Jeg er dessverre delvis sykemeldt om dagen og kan både dagtid og kvelder, men regner med at de fleste fremdeles jobber så vi kan kanskje satse på et treff en kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg vil gjerne være med på ett treff. Jobber dagtid, så må i så fall bli en kveld.

Har forresten termin i slutten av august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Ja, syntes jeg - neste uke kanskje, så rekker folk å tenke seg om?

 

Drister meg til et forslag:

Onsdag neste uke, 4.mars klokka 18.00 på Egon i Lillestrøm

 

Legger du det opp som treff hvis tidspunktet passer for deg, lillemy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere ordner.

Regner med jeg blir med, men må ærlig talt innrømme at det virker litt skummelt også. Men det er vel like nytt for alle og ingen som kjenner hverandre fra før ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ingen av oss kjenner noen andre her, så det er like nytt og skummelt for alle.. Jeg gleder meg :) Håper du blir med, er jo bare første treffet som blir skummelt... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med :)

Som mannen sa i går når jeg sa jeg kanskje skulle på treff, bedre og være med første gangen når det faktisk er nytt for alle, enn og komme inn senere.

 

Så da er jeg klar og gleder meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei

 

Flott at du ordner, lillemy! Jeg blir med, gleder meg - dette blir hyggelig, tror jeg! :)

 

Skjønte ikke helt dette med pm, men har gjort et forsøk lillemy. Ikke så greit for gamle damer med denna teknologien, hihi...

 

Vi sees på onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne ha blitt med siden jeg flytter opp til Sørumsand om en mnd tid, og skal ha baby i juli. Kjenner absolutt ingen i området så det er en flott måte å treffe folk på. "Desverre" så skal jeg på u-lyd den ettermiddagen så håper det blir flere treff siden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bord bestilt onsdag 4.3 kl 18.00. Bordet er bestilt på FOSSEN. Dette blir kjempekoselig!!

 

Dessi: Japp, det er 7 på meldte, men jeg har reservert bord til 7-10 pers, så bare kom du :)

 

Telefonrør: Da blir du bare med neste treff i stedet :) Jeg håper jo det blir flere! Lykke til på UL :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro, nå begynner jeg og glede meg =)

Blir godt å møte andre man kan prate baby med uten og føle at man kjeder andre med babysnakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så ikke at det skulle være treff før nå jeg, men det hørtes koselig ut så mye mulig jeg dukker opp:) Venter nr 2 i juni og bor i Rælingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når i juli har du termin? Jeg har termin 17 juli. Bli med neste gang, det er jo hyggelig:) Helt supert at det har blitt tatt intiativ til dette treffet.

Lykke til på UL, det er så spennende og ikke minst fasinerende.... hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare koselig!! Som sagt har jeg bestillt bord til noen ekstra tilfelle det var noen som kom etter, så sleng deg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, så kjekt at det blir treff nå,

skulle gjerne vært med,

men onsdager etter 17 er d babysvømming

for lillegutten min, og jeg liker å få vært med på d.. :)

håper jeg får blitt med neste gang,

og at dere kan andre dager enn onsdag? :)

 

kos dere masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.. beklager at jeg ikke fikk kommet på treffet, kunne nemlig ikke komme pga sterke magesmerter! så dro en tur til doktoren for å sikre at alt var bra med den lille.

 

håper dere hadde det kjempe koslig hvertfall!

lurte på om det er et nytt treff på gang eller noe? eller om det bare kommer senere!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ett kjempehyggelig treff.

Vi satte opp ny dato, men må ærlig innrømme at jeg ikke husker når. Det var i alle fall i månedskifte.

Det var flere som skrev det opp, så det blir vel lagt ut etterhvert ;)

Godt at alt gikk bra hos legen i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...