Gjest Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 det gjør ikke jeg.. det er noe som går meg hus forbi. har desverre ikke vært så nøye på å pusse de heller da jeg var yngre. så har det blitt en del kaffe og sitrusfrukter også. så jeg tenkte å bleike de på en tannklinikk, men da må jeg vel ordne et par hull jeg har i tennene pluss ei tann baki der som er knekt.
Heira☆ Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Skikkelig dårlig til det jeg også. Er som regel flink noen dager før jeg skal til tannlegen, og noen dager etterpå.....
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Jepp, var sløv med det da jeg var yngre, men nå bruker jeg det morgen og kveld. Blir rett og slett ikke rent hvis man ikke bruker det, og man får både lett dårlig ånde og hull mellom tenna. Bruker tanntråd-holder jeg, da er det lettere å komme skikkelig til baki også.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Hender at jeg glemmer det, men prøver å gjøre det annenhver dag. Eller 2 ganger i uken om ikke ant.
prebs Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Hvis jeg bare kunne tatt med meg èn ting til en øde øy, ville det vært tanntråd. Kan`ke leve uten!
lillefot Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 JA! Fikk en skikkelig oppvekker sist jeg var hos tannlegen. Brukte nesten ikke tanntråd før, og jeg blødde som en gris når jeg først gjorde det. Var tannkjøttbetennelse! Dessuten kan man på sikt få tennene til å løsne fordi tannkjøttet trekker seg lenger og lenger ned på tennene. Så nå bruker jeg hver dag, og merker stor forskjell på både ånden og tannkjøttet. Så begynn nå, er aldri for sent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå