Gå til innhold

Middagsmat til disse søte, små..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, jeg skal ærlig innrømme at jeg har vært superlat- pjokken har spist myyyye middag på glass, altså..

Men; nå er han 10 mnd, og har fått smake på det meste, og liker også det meste. Derfor er det vel ingen vei utenom- jeg må begynne å bli kreativ med middagene..Men jeg aner jo ikke hva, skikkelig matlei for tida..Og vil gjerne ha tips til middager som vi alle kan spise, har ikke alltid tid til å lage spesialmat..

Noen som har lenker, tips?? Har kikka litt på mammanett, fant noen, men savner litt mer variasjon enn bare kylling, lissom...

Og når jeg lager tomatpurésaus selv, kan jeg bruke vanlig tomatpuré som basis da?? Mener å ha hørt at dette er veldig sterkt til magen deres, men de bruker vel samme greia i middagsglassene demmers?? Må vel også være helt ok å bruke bokser med hakkede tomater, flådde tomater osv, vel?? Så lenge det blir kokt godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pjokken min er 13 mnd, men han har spist det samme som oss siden han var 7-8mnd. Har selvfølgelig minimalt med salt og mindre krydder da:)

Skrevet

Du kan jo på barnemat.com om du finner noe inspirasjon :)

Skrevet

Jo da, vet dette med salt og krydder, lissom.. Men jeg er blitt så innmari dårlig på å finne på middag.. Har gått mye i posemat for tida..(og det er jo så salt som bare det..)

Kan de BTW spise pannekaker?? Eller er dette med egg litt for tidlig enda??

Gud bedre, burde hatt mattilsynsfører, jeg ;)

Skrevet

Fant en kjempefin tråd på kostholdsdebatten, som mphs hadde lagt ut!! Supert :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...