prinsesse ventes i februar Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 heisann.Æ det vanlig att det kan gå 1/2 døgn uten att en kjenner liv og bevegelser nå mot slutten.?¤ 4dager til termin og er litt bekjymra.Kjente litt nå nettopp men minimalt.Noen som vet?
Tobarnsmammaen Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Hvis du er bekymret bør du kontakte sykehuset. Alt er sikkert fint, men da slipper du å bekymre deg. Jeg vet ikke hvor mye liv det er normalt å kjenne på slutten.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Jeg hadde ringt sykehuset og spurt om å få komme på sjekk. Terskelen for å komme inn skal være lav når man er så nær termin
prinsesse ventes i februar Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2009 ja tru æ må gjøre det;-).. Æ prøverørs au detta her og ikke vært bekymra før nå.Men ble det plutselig idag
Maf og lillemann Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 det er visst vanlig med lite liv på slutten. men jeg hadde glatt ringt sykehuset om jeg var bekymret, greit det med en liten sjekk =) det er ihvertfall ingenting overhysterisk med det! bedre enn å sitte å bekymre seg =)
smilan Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Jordmora mi gjorde meg oppmerksom på dette med lite liv på slutten. Dette har vart i 2 dager hos meg, litt uvant og ekkelt, noen ganger dytter jeg på magen for å vekke henne og da får jeg meg en i retur selvfølgelig... Så da kan jeg drive videre med mitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå