Gå til innhold

navnløs ennå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er altså stor fare for at denne krabaten som ventes forblir navnløs!!

Kjenner at det stresser meg litt, selv om det sikkert ordner seg.

Vi har da to gutter fra før med navn Torjus og Viljar. Vil ha et "sterkt" navn som passer til de to vi har.

Har nå trålet gjennom alle navneguider jeg vet om, men finner liksom ikke det riktige navnet, som jeg synes er fint nok.. (vanskelig eg?:)

Noen Navn som er på listen:

*Sondov(sjeldent navn, familienavn)

*Trym(liker jeg, men ikke mannen)

*Theo

*Brynjar

*Vetle(Min mann liker dette navnet godt og ønsker dette)

*Isak

*Olve(min mann liker ikke dette navnet)

*Emre

Hjelp!!!

Kom gjerne med forslag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syns Trym,Theo,Vetle og Isak var veldig fine navn

Vetle eller Isak passer godt til brødrene da =)

Skrevet

Synes isak og vetle var fine navn:-=)

Ellers er min favoritt Noah,men jeg venter jente så får ikke brukt det;-)

Skrevet

siden dere ikke blir enige så hadde eg tatt å skrevet navna; vetle og trym.. på en kvarsin lapp.

å latt barna velge ein lapp..

Skrevet

Hva med?

- Odin

- Hauk

- Ask

- Ulrik

- Brage

- Olav

Skrevet

Jeg er nok enig med mannen din, hehe ;-) Vetle syns jeg er veldig fint navn, og passer bra sammen med torjus og Viljar. Litt an på hvor gamle de to er, kanskje de skal få velge mellom Trym og Vetle - det navnet DE liker best ? (Da har dere 50% sjanse hver til å få det navnet dere liker best, hehe ;-) Problemet vil da selvsagt bli ennå større, hvis de to gutta også liker hvert sitt navn...

Andre forslag:

* Mikkel

* Emil

* Sondre

* Snorre

* Kasper

Er kanskje ikke så spesielle navn, men...

Lykke til med navn"kampen" ;-)

Skrevet

Jeg synes Vetle er fint, sønnen min heter Vetle.

Skrevet

jeg synes Vetle passer,

mulig jeg har foreslått det før på navnedebatten men...

ikke stress med navnet, det er faktisk tidsnok at han får navn etter fødselen ;)

Skrevet

Ser at du har skrevet Emre som et forslag. Jeg tenkte selv på Emrik til lille klumpen i magen, men får ikke mannen i huset med på det :( Synes det er et sterk og "rent" navn, som ikke er altfor vanlig (virker ikke ut av dine barns navn og dine forslag her som du vil ha et "poppis"-navn...).

Andre forslag:

* Jone eller Johnar

* Aron

* Ulrik

Av de du selv har ramset opp synes jeg Trym og Isak er de fineste. Vetle er også fint, men for meg fremstår ikke dette som et veldig sterkt navn da jeg assosierer det med vesle/liten.

Lykke til med navnevalget... er ikke enkelt det der! Vi har enda ikke bestemt oss, og gjør det nok ikke før etter at babyen er ute om noen uker.

Skrevet

Mange fine forslag, da tar eg de med på en liten navnediskusjon på kammerset i kveld....:)

Skrevet

For Guds skyld; ikkje Theo!!! Det blir kjempekræsj med dei andre to namna de har!!!!

Skrevet

HOGNE :o) synes jeg passer de navnene dere allerede har.

Vetle synes jeg er fint men altfor "pinglete" i forholde til de 2 andre.

Da ville jeg heller tatt Emre:o)

Skrevet

Neida, ingen Theo her.. Vi har hatt en liten diskusjon i kveld, og kommet frem til at det enten blir Vetle(han) eller Isak(jeg), og ingen mere leiting etter andre navn.. Så får vi tenke hver for oss på disse navnene, og bestemme oss enten før eller etter nurket e kommet til verden.

Synes vi har kommet langt i navnedebatten her i heimen, og slapper litt mer av:)

Takk for mange gode forslag jenter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...