Gå til innhold

Forkjølet baby, for andre gang :((


corleone

Anbefalte innlegg

Tungt å være bare 4 uker med tett nese, gitt. Stakkar. Håper det ikke blir til noe mer alvorlig.

 

Men er nok ikke til å unngå med storesøsken på skole og i bhg. P.S. Vi er veldig flinke til å vaske hender ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, det er ikke noe kjekt :(

Det går jo så mye greier no for tiden at det ikke er gøyt.

Får håpe han blir fort frisk igjen da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sliter minsten på 6 uker med vondt i halsen.. skikkelig hes. Mye forkjølelse som går nå ja;/ ikke moro når de små er plaget. Vi har ligget hele familien, minsten inkludert, med spysyke også - DET var lite moro..men det varte vare et par døgn før det var over heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg fikk beskjed om at det var helt normalt med hosting og nysing når de var så små. er for å rense hals og nese..snørret i nesa er visstnok mme eller mm som er størkna..

 

har pelt ut en haug føler jeg hehe.. hun hoster av og til.. mye i begynnelsen.. men vi var just på 6 ukers kontroll å da sa legen hun var i tipp topp form.. selvom jeg ville tro hun var syk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Denne forkjølelsen utviklet seg til RS-virus :( Var innlagt i 3 dager, fra 19.-22. feb, men nå er det gått seg til igjen. Ikke så mye å gå på, når de er så små. Jeg var naïv nok til å tro at de ikke kunne bli syke når de var så små og fikk morsmelk men med to eldre søsken på skole og i barnehage er det vel ikke så lett å unngå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også hatt det RS-viruset! Var innlagt i 10 lange dager, på intensiven! RS-viruset er ikke noe å spøke med! Pjokken min har vært tett i nesen helt fra han var født, og da ble denne forkjølelsen alldeles for mye for mye for han... Venter på operasjon for å forstørre nesen hans innvendig, han har for trange neseganger!

 

Jeg er "ny" her.. Hadde termin i des 2008, men Håkon venta like godt til 2009 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også her har litjmann blitt forkjølet - tett i nesen og hoster :( Hva gjør dere andre i forhold til kjølig soverom, trilletur i kald luft etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig, så har vi ikke vært ute og trillet så mye i kulden :( . Soverommet er nå kaldt fortsatt men pakker henne godt inn i pledd o.l. så hun holder varmen, sover uten lue. Også er jeg litt forsiktig med bading (hysterisk, jeg??? :)) ) og redd for at hun får trekk etterpå. Så det blir heller kroppsvask med klut her i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...