Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har blitt en nettsjekker, og møtte da en kjempeherlig gutt som bodde et stykke unna. Vi har snakket hver dag, enten på tlf eller msn. Vi klikket på alle mulige punkter, ville det samme i livet, samme meninger innenfor det meste, mange like interesser. Etter en mnd så ble vi enige om at jeg skulle reise oppover og besøke han. To dager før jeg skulle reise, så ble turen avlyst, grunnet alvorlig sykdom i familien. Han sa han forstod og jeg skulle reise oppover senere. Senere skulle da bli nå kommende helg, for da har jeg fri fra jobb og far har sønnen. Han visste ikke noe om det, trodde jeg ikke kunne komme før om tre uker. Så får jeg høre av en bekjent at han har knullet noen andre i helgen. Jeg vet at han ikke var kjæresten min, men det var jo det vi skulle finne ut om vi skulle bli. Jeg føler meg som en dust, og er faktsk litt lei meg. Jeg likte han, selv om jeg ikke hadde møtt han enda, og trodde vi skulle se om det kunne bli noe. Nå tenker jeg å la være å reise til han. Han har innrømmet at han har gjort det han har gjort, men det var fordi det var så lenge til jeg skulle komme. Skal sies at da vi "møttes" så stoppet jeg å snakke med de andre, da jeg trodde han var en så satse videre på. Vet ikke om jeg orker å reise, så hadde vært fint å høre andres synspunkter.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Hva ser han i deg da? booty call eller det du håper? Hadde min nettflørt gjort dette så hadde jeg kuttet kontakt, er vel en grunn til at dere avtalte å møtes?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Jeg trodde vi tenket på det samme. Hadde ikke vært så mye snakk om sex og slikt, så kan ikk skjønne hvorfor han skulle tro jeg skulle komme oppover bare for å ligge med han. Hadde planer om kino, ut å spise og slike koselige ting når jeg skulle komme. hi
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Overreagerer ikke nei..! Hadde kutta helt ut den fyren der ja.. Unnskyldningen hans var jo helt korka! Om dere feks hadde date'a og ikke hatt sex fordi du ville vente, hadde du da funnet deg i samme unnskyldning?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 eh...vet du hva han sier til den andre dama da ? høres litt ut som en som rir vel mange hester spør du meg...( og mistenkelig ut som en jeg hadde kontakt med over nett en stund, er han lærer ??) Du har lov til å bli skeptisk og bør nok la noen bjeller ringe... kjenn på magefølelsen..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Jeg hadde alikevel reist å møtt han, dere er jo ikke sammen selvom dere virker å passe godt sammen over nett? Husk også at selvom du kuttet kontakt med alle andre du var på flørtern med og mente "bissniss", så kan du ikke forvente at han er tankeleser og vet hvor mye du legger i det helt av seg selv. Hva om dette er mannen for deg og du kvinnen for han? Ikke steng muligheten for noe fint på grunn av en bagatell.. Din "bekjente" hadde ikke noe med hvem han ligger med som singel...og burde vist bedre enn å gjøre det kjent for deg. Så lenge han har andre moraler når han er i et forhold burde ikke dette være ett problem. Jeg traff selv min nåværende forlovede på nett...og jeg vet han hadde seg noen tilfeldige knull før vi møttes i virkeligheten, selvom vi var mer enn "i" det på nett. Vet du hvorfor? Fordi han skjønte at når vi møttes ville det bli seriøst, og da var den slags over.. en "Nå eller aldri" greie Og sånn ble det!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Hun andre var en han møtte på byen, og har ingen grunn for å tro noe annet. Han er heller ikke lærer. Takk for et fint svar den siste anonyme. Jeg har fremdeles lyst til å resise, selv om jeg føler at stoltheten min er litt svekket. Jeg er litt trist og litt overrasket over hans valg, men de er tatt og det er ikke mer å gjøre med det. Jeg har sagt til han at jeg føler meg litt sviktet, på en slik måte at jeg vet jeg ikke bestemmer over han, men slik at han vet at jeg ikke synes noe om ans valg, og kommer selvfølgelig til å være litt mer reservert. Reiser nok oppover med litt mindre forventinger, så får vi ta det derfra. hi
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 Såklart føler du på det det, det at det bryr deg er jo en god indikator på at du har følelser for han. Noe han burde skjønne og ta hensyn til..spesiellt nå som alt kom frem og du fikk sagt hva du følte om det. Møt han, kos deg og ta det som det kommer. Håper det er mer en bare en internett-flørt for dere begge Lykke til, HI Hilsen 13.56 (eller noe..jeg er så dårlig med tall)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #9 Skrevet 16. februar 2009 Jeg synes du skal reise. Jeg traff mannen min på samme måte som deg, men jeg annså oss ikke for et par før lenge etter at vi traff hverandre første gangen. For meg var det naturlig å oppfatte mg selv som singel inntil vi fant ut at det ble oss to. Jeg tror vi begge to hadde sex med andre i den fasen før vi ble kjærester, jeg hadde det i hvertfal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå