Gå til innhold

Angående SA/MA debatten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må si at jeg er helt enig med dem som synes det er for stort fokus på MA/SA her inne.

Jeg mistet selv i første svangerskap og krysser nå fingrene for at denne spiren sitter (7+2 idag). Jeg synes ikke det er noe hyggelig at 80 % av plassen på 1.tri ser ut til å handle om bekymringer for SA/MA. Dette bidrar ikke til å få ned stressnivået hos alle de vordende mødrene der ute!!

Brukerne her inne er generelt veldig dårlige til å styre debattene inn på de forumene de burde være på (feks ufrivillig abort). Skjønner at dette er noe som opptar mange i 1.trimester, men det er rett og slett helt skummelt å bruke denne nettsiden. Her inne virker det jo som om absolutt alle mister to og tre ganger!

Barnimagen burde egentlig døpes om til noe heeelt annet sånn situasjonen er her inne nå. Det er bare min mening.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne ikke vært mer enig. Men samtidig skjønner jeg at slike innlegg dukker opp innimellom.

Selv er jeg førstegangs og 11+5 idag. Likevel er jeg livredd for at noe skal være galt, fordi jeg har lest så mye her inne. Jeg trenger ikke være engstelig, har ikke hatt blødninger eller smerter, alle graviditetssymptomene lever i beste velgående (surk), og jeg kjenner bobling i magen innimellom som noen sier er tegn på liv der inne. Så dette er jo supre indikatorer på at alt er som det skal. Likevel blir jeg helt skjelven når jeg leser her, og prøver å lese debatter som omhandler andre ting. Likevel popper skrekkhistoriene opp. Blir helt tullete, jeg...

Skrevet

Jeg venter nr 3 nå og det er 6 år siden sist jeg var gravid, jeg er nå 10+6 og har aldri hvert så redd for å miste som i dette svangerskapet... MEN det har ingenting med at folk her skriver om MA/SA.... dette er en naturlig del av første trimester og alle som hører tgil her er velkommen.

Det er jo bare å la hver å les de inleggene det står jo som regel i teksten hva det gjelder.

Hva skal dere gjøre i 2. og 3. trimester hvis noen av de du har fulgt i mange mnd får en død baby i magen skal heller ikke de få fortelle om opplevelsen sin da...dette er bare tull

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...