Gå til innhold

Hvilken spisestol anbefaler dere? (6 mnd.)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe spisestol til vår lille solstråle, men er litt usikker på hva vi bør velge!

Kom gjerne med noen tilbakemld. om hvilken stol dere har og om dere er fornøyd med denne :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hviølen type stol dere er ute etter?

Jeg har en stol som heter Mutsy Easygrow, og som desverre er ukjent for de aller fleste.

Denne stolen er den mest geniale jeg noen sinne har vært borti.

Mye bedre enn tripp trapp også.

Den kan brukes fra den dagen ungen kan sitte selv og frem til ungen er tolv år! Fåes i flere forskjellige farger også.

Den leveres med avtagbart spisebrett og avtagbart frontbøyle, og kan justeres opp og ned i det uendelige.

En annen genial ting med denne er den skrå utformingen som gjør til at den kan (omtrent) ikke velte! Min tre-åring har klatra opp siden 1,5-års alder, og hopper i den, og den står like støtt.

http://www.mutsy.nl/products/easygrow/options

Skrevet

Vi har brukt trip trap til våre og er superhappy med den. Eldstemann bruker sin ved pulten, minsten fortsatt med bordet. Vi kjøper to nye nå når vi får tvillinger.

Skrevet

Tripp trapp! Har også en Kiddo, og den bør man styre unna! Veldig fin i begynnelsen fordi man ikke trenger verktøy for å justere den. MEN, etter hvert blir den slerkete og setet detter ut av sporet sitt. Det er også vanskelig å justere sitteplate og beinplate fra ca 1,5 år pga konstruksjonen ( den går ikke i alle hakk fordi en tversoverligger er i veien) Så her sverger vi til tripp trapp. Men er sikkert mange andre fine stoler også:-)

Skrevet

Ingen av mine har sitti i ro i tripptrapp eller kiddo, de kommer seg for lett opp! Men den billige IKEA stolen har vært super. Liker også det store brettet foran =) Da har (grisete-)babyen sitt eget lille bord, hehe, og får heller ikke så lett tak i andre ting som står på bordet =P Jeg har tre små, så det er veldig praktisk her i huset! Babyen sitter godt og stødig også. Jeg har bytta til kiddo ved 1-1,5 års-alderen, når de ikke trenger bøyle mer. Synes den bøylen var helt idiotisk og ubrukelig!

Skrevet

Vi har tripp trapp og ikea sin. Veldig fornøgde.

Skrevet

Bruker den billige Ikea sin nå og går over til Tripp Trappen etterhvert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...