Gå til innhold

Hvordan går det med dere mai mammaer?


mai-nurket :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her går det igrunn veldig bra. Har akkurat vært på kontroll i dag og det ventes en relativt stor baby i følge lege:)(sukk) Formen er varierende, merker jeg blir større dda alt er mye tyngre om dagen, men godt å komme seg på jobb selv om jeg er noe sykmeldt. Storsett kun kveldsvaktene mine! Ting som er ordnet til nå: vogn, bilstol og noe klær...har ikke helt fått ånden over meg enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det opp og ned. Blodtrykket blir tidvis veldig høyt. Men det er stressrelatert har vi funnet ut. Så jeg må ta det helt med ro. Det vil si ingen jobbing på meg fremover. :-) Helt greit for meg. Men det er kjedelige dager. Skulle gjerne hatt mange sykemeldte venninner! :-P

 

Til nå har vi masse klær, vogn er besteilt så vi må bare hente.

Seng får vi. Mangler stellebord og finner ikke det jeg vil ha! :-)

Hvordan stellebord skal dere ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - Jeg kjenner at 100 % jobb er tungt, legen følger nøye med blodtrykket, så jeg er spent på hvor lenge jeg blir å jobbe.

Utstyret begynner å komme i boks, vogna står i gangen, litt klær er vasket og lagt i kommoden. Skal bruke sprinkelsenga jeg hadde :) Min mor vil gjerne kjøpe stellekommode - men jeg finnner ikke noen jeg liker helt... Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...