Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Skulla hatt mensen i går, testet i dag... trodde jeg så syner et par sekunder! Sprang rett og klemte lille snuppehøne (som er ni mnd ) og hvisket du skal bli STORESØSTER! Hvilket forøvrig medførte at hun begynnte å hylgrine... Men var trøtt da, så nå kan vi bare la tankne spinne! Er så lykkelig jeg holder på å svime av! Har lyst å skrike det ut! Men er samtidig livredd.... alle bekymringene for alt som kan skje. Tror jeg holder meg bak anonymknappen litt til.... Termin 24. oktober.... GLAGLAGLAGLAGLA!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Så hyggelig!!! Grattis! Du er gravid i dag og håper på min første rie!! Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Gratulerer, og nyt hemmeligheten Lykke til!
Ladycaliente Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Gratulerer så kjempe masse:) Var det planlagt graviditet eller?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 HI her, tusen takk for gratulasjoner! Svever rundt på BIM jeg nå Var planlagt ja, har lyst på to tette! Har så lyst å ringe ALLE, rett før jeg tripper!! PS. Håper riene kommer!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Gratulerer! Nå ble jeg skikkelig misunnelig, for ønsket oss også to tette, men det går litt tregt med slikt her i huset, så da blir det minst 2 år imellom. Gikk lang tid med nr. 1 også, 2 år. Kos deg med gravidteten, og grattis til lille storesøster:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå