Drømme Stress ned-mamma Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Forrige fredag, altså 6. feb. så begynte eg å småblø litt etter sex (sannsynligvis bare heilt tilfeldig sammenheng), og har siden det spotta litt og hatt bittelitt småblødninger (kanskje to dråper i truseinnlegget ein heil dag). På lørdag (ca. IKM) trodde eg at mensen kom, våkna og hadde blødd ut truseinnlegget i løpet av natta, men ikkje like mye som ved mensen.... Trodde løpet av kjørt, men blødde litt heile lørdagen, småblødde litt søndagen..og nå e det mye mindre igjen..bare bittelitt rosa på papiret. Noen som har vært med på no lignende!?! Har like sterke murringer som eg har hatt i over ei uke nå...begynner å bli slitsomt!!!! Tenkte først at eg kanskje var gravid, men...e det ikkje litt lenge å blø litt så mange dager da?! Begynte 6 dager ette el..og...still going.. må se om eg klare å skvise budsjettet te å kjøpe en test ein dag kanskje...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 tror jeg ville kjøpt en test jeg:) en vet jo aldri og det er jo som de fleste vet by now, helt vanlig at man kan blø litt rundt de dagene man skulle hatt tr..med første mann blødde jeg mye jevnlig de første 2-3 mnd men det gikk fint:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2009 off..vett ikkje heilt om eg tør å teste heilt heller..hehe. Eg og gubben får ikkje heilt bestemt oss om me e klar for å bli skuffa dersom det blir negativt resultat. Trenge litt tid å forberede meg på..hehe...eller fram te eg evt spyr når eg står opp om morgenen... Då e det done deal lissom..hehe..
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Vurdere å kjøpe en sånn test jeg også hvis ikke TR kommer innen lørdag. Er jo lov å håpe. Men er ikke billig å kjøpe disse "dyre" testene. Orker ikke negativt resultat.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2009 Samme her og....føles bedre å bare venta og ikkje vita noe lissom..hehe...me damer e rare dyr..
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 sant det.. føles som om det kan skje noe her snart.. har vært noen sterke murringer i løpet av kvelden.. så får bare se hva som skjer i løpet av natten.. Store muligheter for at TR er rett rundt hjørnet! (
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2009 Har gått i over ei uke å trodd tr kom løpende..!! Fått skikkelig søvnproblemer for eg har hatt så sinnsyke murringer..men..gitt seg litt nå...heldigvis?!?
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 så bra da:)) smertene kommer for fullt her nå får gå å legge meg.. å håpe det bare glir over til jeg skal opp tidlig i morgen. Er ikke sånn vanlig murring da.. stikker sånn rart midt i brystet også.. det er ikke normalt.. blir liksom skikkerlig kvalm av det. Måtte opp å kaste opp i går kveld også.. føles sånn nå som i går.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. februar 2009 Hmmm....det hørres jo kanskje nesten lovende ut da Hehehe...!! E noe som ikkje heilt stemme når en e glad for kvalme og sånn..haha!!
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 17. februar 2009 #10 Skrevet 17. februar 2009 Oppdateringer fram til nå.. rar "følelse/smerter" i magen.. og skikkerlig kvalm.. har slitt veldig i dag. Gleder meg bare til å komme meg hjem til sofaen nå. Ikke fått TR enda.. men det blir litt brunt/burgunder på papiret.. ikke noe i innlegget enda.. kan godt hende TR kommer i løpet av noen dager.. Mensen var rart forrige måned også.. da var det bare litt på papiret i to dager før TR kom som vanlig. Vil ikke test for så å få negativt.. venter heller å ser om TR kommer vanlig snart, Har det ikke gjort det til lørdag.. tar jeg en billigtest.. Hvordan går det med deg? (og er liksom glad for å være kvalm:DDD Kan jo håpe.. men har ikke merket noe før i går. Kanskje det er noe som går.. )
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 17. februar 2009 Negativ test!! Of course....æsssj....meeen..ingenting som e forandra...samme knuginga i magen...(knuging faktisk..haha), hikke som f, tissing...ååårrh....ka e vitsen med alt dette her da, hvis det ikkje e for noen nytteee...ååårrrh!!! Meeen meeen......får venta å se litt...komme ikkje mens te fredagen så får eg ta test hos legen...(har legetime da uansett)
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 17. februar 2009 #12 Skrevet 17. februar 2009 Krysser fingrene for deg.. og sender masse babytøv og håper det hjelper;P hadde vært moro å høre om en positiv test:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 17. februar 2009 Ja det syns jammen meg eg og!! Hehe...føle meg liksom så...gravid og...e litt ekkelt :-| Risikere å ryke på ein skikkelig smell men..har ingen aen forklaring på kroppen min akkurat nå...
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 17. februar 2009 #14 Skrevet 17. februar 2009 det skjønner jeg godt. jeg håper helt til TR kommer sånn vanlig.. er fortsatt bare litt på papiret.. har kanskje vært sånn 2-3 dråper i innlegget i løpet av hele dagen.. og jeg var opp kl 6! Da jeg var gravid i januar i fjor blødde jeg litt i to dager så gikk det over.. derfor jeg ikke koble at jeg var gravid. for jeg skulle ha TR da.. men la bare merke til at det var så kort og lite liksom.. Så det kan jo gi litt håp da... foreløpig:D tørr ikke legge meg.. for frykter å våkne opp med TR om morgenen,, Dette tar virkelig på! Tenker at jeg kanskje tenker så mye på dette, at jeg tenker det opp så det ikke går... hehe
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #15 Skrevet 17. februar 2009 Har vært inne på akkurat samme tanken..."Tenk om alt detta komme bare fordi eg tenke sånn på det??" En veit jo aldri...det e veldig lett å lura segsjøl...meeen... blødninger, skikkelige stikninger i magen, murringer i mage og rygg og sånn.. e da måte på kor lettpåvirkelig eg lissom ska vær da?! Haha! Har vært litt smådårlig og sånn men det kan eg vær egentlig når som helst så har ikkje tenkt over det ein gang...eg bare e sånn eg..hehe. Nå har tennene begynt å verke og klø no sinnsykt..så enten e eg gravid (Flere som skrive at "spenn" i tennene e et symptom)..eller så e det influensa som komme å tar meg....men kunne komt å tatt meg for halvaen uke siden da..isteden for å lure meg såå opp i stry......men influensa forklare ikkje tappen som har forsvunnet oppi hota-heiti og blitt akkurat som en tut, snurpa fullstendig igjen...myk og rar på utsida men hard inni..aldri kjent den sånn før!! Ikkje at eg har tafsa regelmessig hver dag, men har da såpass kjennskap te kroppen at eg veit jo kordan den pleie å vær....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå