Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 De vil spandere helgetur på meg og mannen De skal være barnevakt. Vi har ikke hatt en dag alene på 1 år nå så vi kunne trenge litt kjæreste tid Er det noen som har noen gode tips til hvor vi kan reise? Det må være innenlands, helst så vi slipper å ta fly. Til en plass med andre muligheter enn å shoppe hehe Vi har ikke så mye penger til overs nå da vi akkurat har kjøpt oss hus. Men vi trenger denne helgen.. litt tid til hverandre., Noen med noen gode ideer?
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Hvor bor dere nå da?? Litt greit å vite utgangspunktet for turen:)
*Rutletutt* Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Så snilt av dem:o) Kommer jo litt an på hvor dere bor da...i forhold til tips hvor dere skal reise;o) Bor dere i sørdelen av Norge, er det jo mulighet å ta tog mange steder. Hdde det vært meg og samboer som skulle reist, ville jeg reist til Oslo, men så bor vi i Bergen da;o) Kan jo også anbefale Bergen, hvis dere ikke er herfra, eller har vært her (mange ganger) før:o)
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2009 ops Vi bor på sørlandet. Svigers bor i skien. Vi kan velge mellom om dem kommer hit eller om vi drar opp dit og leverer barna
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Da hadde eg levert dei i Skien og reist til Morgedal og bu på hotellet der. Mange mulighetar til å gå tur enten med ski eller uten ski, er ein liten bakke der for dei som ikkje forventar seg ein nedfart på 3 timar;) Er ikkje stor men er fin for dei som ikkje er så drevene eller ungar. Der er det fint lite shopping å bedrive, er ein butikk der da hehe Også har du Norsk Skieventyr der. Og dei som jobbar på hotellet er heilt supre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå