Mathias&Andreas sin mamma:) Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Noen som har den perfekte ideen?!
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 kommer jo haaalt an på typen, det da:-) Min elsker jakt, fiske, friluftslivstash..alt fra telt, gapahuk, fiskestang min svoger datanerden elsker alt av ulike gadgets min bror -mat og vintypen - elsker samlevin, og ønsker seg vinskap og kjøkkenmaskin
Den heldige eier av ett barn Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Noe som bare han vil ha. Ikke en verktøy (om han ikke har spesiel interesse for det), ikke noe dere kan gjøre sammen. Noe som er hans, og bare hans:) Søtingen her elsker fotball, og jeg har kjøpt sesongkort til han. Og han elsker meg for det. En eks hadde helt dilla på bilen sin, så jeg fikk broren min til å hjelpe meg å bestille felger til bilen. Jeg hadde hatet en sånn gave,ikke finnes det et snev av romantikk i den heller, men gu som han elsket dem:) Bilder av deg? I sexy undertøy kanskje, som han kan ha på jobben og se på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå