Gå til innhold

Det var ikke så lurt.. ( litt klage..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld var jeg så gira på å få i gang fødselen! Hadde skikkelig masse energi også så drev og "jogga" litt rundt i stua, tok sit ups og gjorde egentlig alt som i mine øyne kunne hjelpe.. Prøve å massere nippla og ha vama kluter på puppa ( funka sinnsykt dårlig..), men hjalp ingenting!

I dag sitter jeg her med bekkenløsning så vond at bare å ta på en bukse resulterte i tårer.. Er så lei nå, selv om jeg bare er 38+2 orker jeg snart ikke mer.. Tar imot alle forsklag om ting som kan sette i gang fødselen.. Mitt tips til dere er bare å ikke løpe og sprette rundt :P Blir bare Veldig vondt dagen etter!!!

Noen tips???????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke så mye mer oppløftende å si enn at i know the feeling.. sitter her -2 dager og har ventet i 6 uker fordi jeg har hatt sterke kynnere.

og ser for meg enda 2 uker med møkk. er lei og enda mer lei.

jeg gikk tur m svigermor og det gjorde så vondt etterpå..og det gikk mange dager...bekkenet er veldig svakt nå den siste tiden og det gjør himla vondt om man ikke tar det veldig med ro. så det er ikke å anbefale.. men man kan jo gjøre ting men ta det rolig. jeg orker snart ikke å reise meg fra stolen her for jeg er blitt stooor. og føler meg større for hver bidige dag. og dette er min fjerde og alle sa at jeg aldri kom til å gå over..haha..

beklager den ikke oppløftende beskjeden men sånn er det..iallefall her i gården.

Skrevet

Hehe... nei det er ikke spesielt lurt å drive med sånne krumspring når man har bekkenløsning! =) Har ingen gode tips å komme med. Tror jeg prøvde alt som finnes av kjerringråd sist svangerskap, uten effekt. Ikke for det, den siste uka har jeg også stimulert brystvortene til de nærmest falt av, hatt tvangssex, vasket rundt og bært kasser. Men null, nix, nada. Ingen effekt! =(

Så nå gidder jeg ikke mer, nå får denne ungen bare ligge der og godgjøre seg da. Siden h*n ikke har det travelt med å komme til verden. Jeg får heller prøve å finne noe meningsfylt å fylle dagene mine med, mens jeg venter. Må legge opp en 2 ukers plan her virker det som! =(

Skrevet

Ja, fant ut det jeg å. Så nå får han bare ligge inni magen min til han selv velger å komme ut.. ( selv om jeg godt kunne fått han ut nå..)... Men mer turning blir det i hvertfall ikke her i gården! Au =(... Kan jo trøste meg med at samboer fikk seg en god latter :P Så sikkert veldig smart ut :P

Skrevet

sex funka for meg,tuppa kom 3 dager før terminsdagen hu :-)

Skrevet

Sex, sex, sex, krangling med kjæresen, tenke positive tanker som "Det er helt greit å gå overtid, bare koselig det", og å gå tur - ikke krumspring, bare gå og gå....

Denne kombinasjonen funket her i gården - ispedd litt tordenvær, men det er det kanskje litt feil årstid for nå...

Skrevet

jeg prøver å tenke på at om noen uker så står jeg der med et lite barn som krever alt, og jeg ikke kan sove når jeg vil, se tv når jeg vil, gå ut når jeg vil... ja, da kommer jeg til å angre på at jeg ikke tok bedre vare på den siste tiden før fødselen =)

jeg er 38+5 og er også drittlei, men tror egentlig at babyen kommer når den kommer, uansett hvilke kjerringråd jeg prøver. så kan like godt nyte friheten de siste timene/dagene/ukene den varer =)

Skrevet

har termin idag, og selv utålmodig. Har gått masse tur m hunden, vasket og ryddet, spist rømmegrøt og bitter lemon(hehe), Riksens sexoppskrift, og igangsettings akupunktur på fredag. Da fikk jeg beskjed om at jeg sikkert ikke gikk over helgen, og kom til å måtte avbestille timen idag...... Det stemte ikke. Skal gi akupunktur en sjangse til idag, men ser jo ikke ut til å funke:(

Legen min sa på kontroll idag at det eneste som kan hjelpe var sex( funker jo ikke her i gården)

gå i trapper o.l hadde visst ingen effekt sa han.

Men har ikke mye bekken plager, så har vel bare godt av å røre på meg.

Ikke mye til hjelp men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...