mamma mø & kråka Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 har hørt det er større sjanse for å få tvillinger når du bruker pergotime, noen som har erfart dette?
erteposen + 4 Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 På felleskataloge står der ikke noe om økte sjanser for graviditet, men min lege opplyst om det. Har også to venninner som har fått tvillinger på pergokur. Det skal jo stimulere eggløsning, og det er jo naturlig å tro at sjansene er større for at to egg kommer. Spesielt om en er litt oppe i åra. Om kuren ikke fungerer første gangen øker en jo også dosene. Jeg har ikke gått på pergo selv.
It's all about me Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Har lest noe om at etter Pergokurer så ender 1 av 10 svangerskap med flerlinger. Men hva oddsen er uten Pergo aner jeg ikke.
Dotten Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 I pakningsvedlegget til Pergotime står det at det kan gi en økt sjansen for flerlingfødsel..... (Husker ikke ordrett hva det sto da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå