♥Love is in the aiR♥ Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Hei=) Skal du noe på torsdag?
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Nei, tror ikke det=) Hva tenkte du på da? =)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 vi tenkte oss en tur på lekeland på sartor. lurte på om dere blir med?
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Det kan vi sikkert =)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 høres veldig bra ut. tenkte å treffes litt før kl 3. så vi slipper køen utover
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Ja, det høres bra ut=) Da drar nok Anniken til svigermor og så er K hjemme med henne litt før 3, han kan sikkert bare kjøre meg ut på sartor da... så kan vi møtes der? =)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 det høres ut som en god plan!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2009 Nettet vårt tok ferie=( Men var det jeg skulle spørre om ja...=)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 16. februar 2009 #9 Skrevet 16. februar 2009 he he... hørte det. så jeg bare overtok jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå